عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان

محمدحسین جعفریان

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
28

نقد انیمه پسر و مرغ ماهی‌خوار | چگونه زندگی می‌کنی؟

ماهیتو از همان ابتدای داستان انیمه The Boy and the Heron درد می‌کشد، غصه می‌خورد و در غم دست‌وپا می‌زند. اثر میازاکی ما را با خود همراه می‌کند تا ببینیم آیا پسرک راهی برای ادامه زندگی دارد؟

6

بررسی بازی SPYxANYA: Operation Memories | خاطرات بامزه آنیا

طرفدارهای پروپاقرص انیمه Spy × Family احتمالا از تجربه‌ی بازی SPYxANYA: Operation Memories پشیمان نمی‌شوند؛ فارغ از اینکه چه سن و سالی دارند.

37

قهرمان یورو ۲۰۲۴ زومجی | رقابت جدید در بازی EA Sports FC 24

اسپانیا، فرانسه، انگلیس و هلند به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ رسیدند. حالا رقابت چهار تیم نهایی جام ملت‌های اروپا را در نیم نگاه رقابتی جدید زومجی ببینید.

36

موشکافی انیمه The Boy and the Heron | آخرین حرف های میازاکی

هایائو میازاکی در انیمه پسر و مرغ ماهیخوار، هم از تماشاگر می‌پرسد: «چگونه زندگی می‌کنی؟» و هم خودش به این پرسش فکر می‌کند. ویدیو اختصاصی جدید فیلمزی را به تماشا بنشینید.

19

۲۱ نکته که باید درباره بازی Gears of War: E-Day بدانید | بازگشت مارکوس فینیکس

گرز آو وار جدید می‌خواهد ترسناک، خشن، هیجان‌انگیز، خوش‌گرافیک، پیشرفته، شخصیت‌محور و پراحساس باشد. این شما و این همه اطلاعاتی که از بازی Gears of War: E-Day داریم.

24

نخل پلاس، پلی استیشن پلاس ایرانی | صد بازی با پول ۲ بازی؟!

چه می‌شود اگر با پرداخت پول خرید دو بازی دیسکی PS5، به ۱۰ها بازی پلی استیشن دسترسی داشته باشید؟ تازه می‌توانید ویدیوگیم‌های بزرگ روز مثل بازی EA Sports FC 25 را هم از روز انتشار تجربه کنید.

30

بازی Astro Bot جدید ظاهرا به‌زودی برای PS5 معرفی می‌شود

یک منبع معتبر می‌گوید کمتر از ۱۵ روز تا رونمایی رسمی سونی از بازی انحصاری جدید استرو بات برای پلی استیشن 5 فاصله داریم.

98

نیم‌نگاه بازی Hellblade 2 ایکس باکس | سفر به ایسلند با سنوئا

استودیو نینجا تئوری در بازی Senua's Saga: Hellblade II ما را به ایسلند می‌برد؛ به سوی مبارزه با مردمان شمال و برده‌دارها در محیطی سرد و خون‌آلود.

27

بررسی بازی Tales of Kenzera: Zau | به عشق پدر

بازی Tales of Kenzera: Zau در طراحی مراحل به تقلید سطحی از روی ویدیوگیم‌های مشابه اکتفا می‌کند، اما فضاسازی و حس‌وحال خاص خود را دارد.

19

بررسی هدست پلی استیشن پالس الیت | پرادعا یا پرکاربرد؟

سونی از Pulse Elite به‌عنوان یک هدست بی‌سیم بسیار باکیفیت برای شنیدن صدای بازی‌ها یاد می‌کند. اما آیا پالس الیت واقعا پیشرفت قابل توجهی نسبت به Pulse 3D دارد؟

صفحه ۱ از ۳۳۶