نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴

اکتیویژن مانع ادامه ساخت بازسازی بازی های Tony Hawk’s Pro Skater شده است

شرکت اکتیویژن به‌خاطر پشتیبانی‌از سری کالاف دیوتی به بازسازی Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 چراغ سبز نشان نداد.

مجموعه ورزشی و اسکیت‌سواری Tony Hawk's Pro Skater پس از یک دوره طولانی غیبت سرانجام در سال ۲۰۲۰ دوباره به صنعت بازی برگشت. درآن‌زمان بازسازی دو قسمت اول این سری به‌نام Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 مورد استقبال گیمرها قرار گرفت و بازخوردهای خوبی هم از منتقدان دریافت کرد.

باتوجه‌به موفقیت این بازی بسیاری تصور می‌کردند استودیو سازنده به مسیر جدید خود ادامه دهد و بازسازی‌های بیشتری را عرضه کند. بااینکه درحال‌حاضر رسما مشخص شده است این اتفاق رخ نخواهد داد اما گزارش جدیدی ادعا دارد بازی دیگری از Tony Hawk’s Pro Skater در مقطعی از زمان در دست توسعه بوده‌ است.

در ویدیویی که اخیرا توسط کانال یوتیوب DidYouKnowGaming پخش شد، با استناد به گزارش‌های رسیده از منابع داخلی معتبر ادعا شده است استودیو Vicarious Visions پس از موفقیت Tony Hawk's Pro Skater 1+2 برنامه داشت یک بازسازی دوگانه دیگر به‌نام Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 را توسعه دهد و پیشنهاد آن را به شرکت اکتیویژن ارائه کرد.

یگ اسکیتر در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

ظاهرا استودیو Vicarious Visions در ابتدا می‌خواست هر چهار قسمت اول سری Tony Hawk's Pro Skater را در قالب یک بازسازی واحد ارائه دهد اما با پیشرفت توسعه درنهایت تصمیم گرفت دو بازی اول را در قالب یک ریمیک عرضه کند. این استودیو تمام تمرکز خود را روی ریمیک دو بازی اول گذاشت و ایده ساخت ریمیکی دیگر از بازی‌های سوم و چهارم را برای آینده باقی نگه داشت. بااین‌حال پیشنهاد برای دومین بازسازی از سری Tony Hawk's Pro Skater توسط اکتیویژن رد شد و در ادامه این ناشر تصمیم گرفت از استودیو Vicarious Visions برای پشتیبانی از سری کالاف دیوتی استفاده کند.

استودیو Vicarious Visions که نقش مهمی در توسعه Diablo 2: Resurrected داشت، در سال ۲۰۲۱ به شرکت بلیزارد اینترتینمت اضافه شد و یک سال بعد نام خود را به بلیزارد آلبانی تغییر داد. نکته جالب اینجا است که شخص تونی هاوک در مصاحبه‌ای تایید کرده بود استودیو Vicarious Visions قبل‌از ملحق شدن به بلیزارد در حال توسعه Tony Hawk's Pro Skater 3+4 بوده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده