نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶

اولین تیزر تریلر فیلم جوکر منتشر شد

کمپانی برادران وارنر امروز اولین تیزر تریلر فیلم Joker با بازی واکین فینیکس را منتشر کرد که در آن شاهد یک نسخه متفاوت از این ابرشرور محبوب هستیم.

روز گذشته بود که اولین پوستر رسمی فیلم Joker (جوکر) منتشر و اعلام شد که امروز اولین تریلر این فیلم مورد انتظار از مجموعه دی سی (DC) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) طبق وعده خود اولین تیزر تریلر فیلم جوکر را منتشر کردند. در این تیزر تریلر که در ابتدا شب گذشته در سینماکان منتشر و امروز به صورت آنلاین منتشر شد، شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات این فیلم هستیم که در واقع به زندگی آرتور فلک و زندگی‌ شخصی‌ با مادرش می‌پردازد و در طول تریلر شاهد تبدیل شدن آرتور فلک از یک دلقک سیرک که توسط مردم عادی تحقیر می‌شود، به شخصیت جوکر هستیم و در طول تریلر شاهد حضور شخصیت‌های دیگری مثل توماس وین و سوفی دوموند نیز هستیم و در یک صحنه تریلر نیز شخصیت بروس وین که هنوز کودک است، هم حضور دارد. با این حال، طبق گفته سازندگان فیلم، اتفاقات فیلم Joker ارتباطی به اتفاقات فیلم جدید بتمن ندارد و حتی قرار نیست برای آن یک دنباله ساخته شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم جوکر قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است که در تریلر فیلم، شاهد شباهت آن به فیلم‌هایی مثل فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) و فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی) هستیم. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover بوده است. اسکات سیلور به فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز کمک کرده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده