// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

بسته الحاقی Starfield تمرکز زیادی بر یک گروه مرموز دارد

ظاهرا داستان بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield تمرکز زیادی روی جناح House Va’ruun خواهد داشت.

به‌روزرسانی آتی Starfield ویژگی‌های پرتقاضایی مانند حالت‌های گرافیکی روی کنسول، گزینه‌های بیشتر در شخصی‌سازی سفینه، نقشه‌ها و محتوای دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید منتظر راه‌یابی وسایل نقلیه زمینی باشند. علاوه‌براین بتسدا روی بسته الحاقی بزرگی به نام Shattered Steel کار می‌کند. با اینکه اطلاعات زیادی از این بسته در دست نیست، ظاهرا جزئیات جالبی از آن فاش شده است.

یکی از کاربران در انجمن ردیت ادعا کرد که در ویدیو اخیر بتسدا پیرامون به‌روزرسانی آتی استارفیلد، به House Va'ruun اشاراتی شده است. صحنه‌ای از ویدیو فهرست کدهای بازی را نمایش می‌دهد که به‌نظر می‌رسد ارتباط مستقیمی با این جناح داشته باشد. این گروه یکی از جناح‌های استارفیلد است؛ گروهی که به پرستش خدایی با نام Great Serpent می‌پردازند و گذشته‌ای تاریک دارند. اعضای این جناح خارج از Settled Systems زندگی می‌کنند. فارغ از حضور Andreja، یکی از همراهان که عضو این جناح است، Va'ruun هیچ نقش بزرگی در داستان بازی ندارد.

بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield در پاییز سال جاری روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. گزارش‌های جدید از رونمایی این بسته الحاقی در ماه ژوئن و عرضه آن در ماه سپتامبر خبر می‌دهند. همچنین پشتیبانی کامل از ماد‌ها در سال جاری به استارفیلد اضافه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده