// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

مذاکره با بازیگران سریال های Atlanta و Legion برای بازی در بازسازی Child's Play

آبری پلازا، بازیگر سریال لژیون و برایان تایری هنری، بازیگر سریال آتلانتا (محصول شبکه FX) در حال مذاکره با کمپانی MGM برای بازی در بازسازی فیلم Child's Play هستند. با زومجی همراه باشید.

مجموعه فیلم‌های ترسناک و اسلشر Child's Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. حال پس از ۳۰ سال از اکران اولین قسمت از این مجموعه شاهد بازسازی این اثر سینمایی جذاب هستیم. طبق اطلاعات منتشر شده آبری پلازا، بازیگر نقش لنی باسکر در مجموعه تلویزیونی لژیون و همچنین برایان تایری هنری، بازیگر نقش Alfred Miles در سریال کمدی-درام آتلانتا، در حال طی یک سری مذاکرات با کمپانی MGM برای بازی در بازسازی فیلم بازی بچگانه هستند.

بر‌اساس اطلاعات به‌دست آمده پلازا قرار است نقش کارن بارکلی، مادرِ اندی بارکلی (پسر شش ساله‌ای که در معرض جنایت‌های چاکی قرار می‌گیرد)، را ایفا کند. در کنار این موضوع هنری نیز به نظر می‌رسد که وظیفه به نمایش در آوردن نقش کاراگاه مایک نوریس (Detective Mike Norris) را بر‌ عهده داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

Chucky

از نکات جالب در رابطه با تغییرات به وجود آمده در این بازسازی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که نسخه جدید عروسک چاکی بر خلاف نسخه قدیمی‌اش قرار است در یک قالب جدیدتر و مدرن‌تر به عنوان یک عروسک الکترونیکی دوست‌داشتنی که پس از هک شدن سیستم برنامه‌ریزی شده‌اش دیگر هیچ محدودیتی در یادگیری و استفاده از خشونت ندارد به نمایش گذاشته شود. پس با این حال می‌توانیم انتظار سنت شکنی‌های بیشتری را بر خلاف ساختار‌های اصلی اثر از جانب سازندگان این بازسازی داشته باشیم.

لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایلر برتون اسمیت، نویسنده فیلم Kung Fury 2 خواهد بود. همچنین سریال Child's Play نیز در دست ساخت است که دن مانچینی، خالق این مجموعه، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. دیوید کریشنر نیز به‌عنوان تهیه کننده در این سریال تلویزیونی حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که سریال Child's Play قرار نیست یک بازسازی باشد و بیشتر یک دنباله برای ادامه داستان قدیمی و اصلی این مجموعه ترسناک است.

این سریال قرار است در فصل اول خود، به مدت ۸ قسمت که هر قسمت آن تقریبا یک ساعت به طول می‌انجامد، پخش شود. اولین قسمت از سری فیلم بازی بچه‌گانه در تاریخ ۱۹۸۸ اکران شده و به طور کلی، ۷ قسمت در این مجموعه ساخته شده که آخرین قسمت آن چندی پیش و در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینماها رفت. علاوه بر آثار سینمایی، دو فیلم کوتاه هم با محوریت شخصیت چاکی ساخته شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده