نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه تلویزیونی مجموعه Child's Play ساخته خواهد شد

قرار است نسخه سریالی سری فیلم بازی بچه‌گانه (Child's Play) توسط دن مانچینی و دیوید کرشنر ساخته و در یک شبکه تلویزیونی پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری Bloody Disgusting در گزارش جدید خود عنوان کرده که قرار است در آینده‌ای نزدیک، ما شاهد پخش نسخه سریالی سری فیلم Child's Play (بازی بچه‌گانه) که سبکی ترسناک و خونین دارد باشیم. این سری فیلم ترسناک قرار است در سال جاری سی‌مین سالگرد اکران اولین اثر خود را جشن بگیرد. این مجموعه تلویزیونی توسط کارگردان و نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Seed of Chucky (فرزند چاکی)، فیلم Curse of Chucky (نفرین چاکی) و فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) یعنی دن مانچینی ساخته خواهد شد. 

دن مانچینی در طی گفتگوی کوتاهی به گزارشگر سایت خبری Bloody Disgusting اعلام کرد که او و دیوید کرشنر که تهیه کننده بیشتر قسمت‌های سری فیلم بازی بچه‌ گانه بوده، با یکدیگر تشکیل تیم داده و قرار است با کمک یکدیگر یک مجموعه تلویزیونی برای این شخصیت بسازند. او درباره سریال ترسناک خود گفت که داستان این مجموعه تلویزیونی قرار است «درست بعد از داستان آخرین فیلم این مجموعه» جریان داشته باشد. همچنین او در این مصاحبه اشاره کرد که سبک این سریال «تاریک و کمی مشوش کننده است». علاوه بر سازندگان این سریال، در گزارش جدید این سایت عنوان شده که صداپیشه شخصیت چاکی یعنی براد دوریف قرار است به این تیم آمده و باری دیگر این شخصیت را صداپیشگی کند.

از سمت دیگر دیوید کرشنر هم در مصاحبه جداگانه‌ای با گزارشگر همین ساعت عنوان کرده بود که سریال بازی بچه‌گانه به هیچ عنوان نسخه بازسازی هیچکدام از آثاری که ساخته شده نیست اما به نوعی ادامه‌دهنده همان داستان قبلی که بازگو شده خواهد بود. کرشنر در این مصاحبه درباره رابطه خود با دن مانچینی اینگونه صحبت کرد:

من فکر نمی‌کنم دو نفر پیدا بشوند که رابطه‌ی دوستی یا همکاری بین آنها، به این اندازه ادامه‌دار شده باشد. من به طرز فوق‌العاده‌ای برای سریال Child's Play هیجان دارم. در این سریال ما قرار است پا به دنیایی بگذاریم و داستانی را مورد بررسی قرار دهیم که تا به حال آن را ندیده‌ایم. 

گفته شده که این سریال قرار است در فصل اول خود، به مدت ۸ قسمت که هر قسمت آن تقریبا یک ساعت به طول می‌انجامد، پخش شود. اولین قسمت از سری فیلم بازی بچه‌گانه در تاریخ ۱۹۸۸ اکران شده و به طور کلی، ۷ قسمت در این مجموعه ساخته شده که آخرین قسمت آن چندی پیش و در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینماها رفت. علاوه بر آثار سینمایی، دو فیلم کوتاه هم با محوریت شخصیت چاکی ساخته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده