نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

تصاویر فصل دوم The Last of Us؛ رویارویی با دشمنان الی

تصاویر فصل دوم سریال The Last of Us اعضای مسلح سازمان شبه‌نظامی WLF را درکنار خودروهای زره‌پوش نشان می‌دهند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با نام CaptCanuck66 تصاویر جدیدی از محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شیکه اچ‌بی‌اُ را منتشر کرده است. یک تصویر اعضای مسلح سازمان شبه‌نظامی WLF را نشان می‌دهد که به‌عنوان یک جناح مخالف در بازی لست آو آس پارت ۲ معرفی شدند. تصویر دیگر نیز نشان این گروه را روی بازوی یک مبارز به نمایش می‌گذارد.

اعضای سازمان شبه‌نظامی WLF در سریال The Last of Us

نشان سازمان WLF در سریال The Last of Us

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی را روایت کرد، فصل دوم تمام وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین نسخه در چند فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن قبلا اعلام کرد که فصل دوم این نمایش درست مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس صرف نخواهد بود. کریک مازن می‌گوید هیچ یک از کاراکترهای سریال در امان نخواهند بود و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد.

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره برای تکرار نقش جول و الی در فصل دوم سریال The Last of Us باز خواهند گشت. گابریل لونا در نقش تامی، یانگ مازینو در نقش جسی، کیتلین دیور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در قش دینا، دنی رامیرز در نقش مانی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون و کاترین اوهارا در نقش نامعلوم از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم این اقتباس تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

مارک مایلود، کارگردان سریال Succession (وراثت)، نینا لوپز-کورادو، کارگردان سریال Perry Mason (پری میسون)، استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen (نگهبانان) و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (لوکی) درکنار نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل سکان هدایت یکی از قسمت‌های فصل دوم The Last of Us را در دست می‌گیرند. مدتی قبل دنیل ریکمن ادعا کرد که فصل دوم اقتباس تلویزیونی لست آو آس هفت قسمت خواهد داشت.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده