نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

بازسازی فیلم Child's Play در دست ساخت است

بازسازی فیلم Child's Play (بازی بچگانه) در دست ساخت است و بار دیگر شاهد بازگشت عروسک چاکی در سینما خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی فیلم Child's Play در دست ساخت است. شرکت MGM در حال همکاری با تهیه کنندگان فیلم It (آن) که اقتباسی از رمان‌های ترسناک استفن کینگ است، است تا بار دیگر عروسک چاکی را به سینماها بیاورد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، MGM به سرعت مراحل پیش تولید این فیلم را سپری می‌کند و فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم Child's Play از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) آغاز خواهد شد. ست گراهام-اسمیت و دیوید کاتازانبرگ، تهیه کنندگان فیلم It، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

همچنین لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایلر برتون اسمیت، نویسنده فیلم Kung Fury 2 خواهد بود. همچنین اسمیت در نوشتن فیلمنامه بازی Quantum Break (کوانتوم بریک) به سم لیک کمک کرده است. مجموعه فیلم Child's Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است.

با این حال، هنوز هیچ تاریخی برای اکران فیلم Child's Play اعلام نشده و حضور هیچ بازیگری نیز در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین سریال Child's Play نیز در دست ساخت است که دن مانچینی، خالق این مجموعه، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. دیوید کریشنر نیز به‌عنوان تهیه کننده در این سریال تلویزیونی حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که سریال Child's Play قرار نیست یک بازسازی باشد و بیشتر یک دنباله برای ادامه داستان قدیمی و اصلی این مجموعه ترسناک است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده