نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

انتشار اولین پوستر رسمی فيلم The New Mutants

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار میوتنت‌های جدید (The New Mutants) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم The New Mutants را منتشر کرده است. صفحه رسمی توییتر این فیلم با انتشار توییتی، این پوستر را منتشر کرده که از فضای ترسناک این فیلم الهام گرفته است. در توصیف این پوستر، نوشته شده که «تنها چیزی که باعث ترس شما خواهد شد، خودتان هستید». این جمله در واقع اشاره‌ای به اتفاقات فیلم دارد که نوجوان‌های فیلم از قدرت‌های خود ترس و وحشت دارند و توانایی کنترل آن را ندارند. در این پوستر هر پنج شخصیت اصلی این فیلم که ولفسبین، مجیک، سان‌اسپات، میراژ و کنون‌بل نام دارند، قابل مشاهده هستند. با این حال، ممکن است که به‌زودی شاهد انتشار دومین تریلر فیلم The New Mutants باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The New Mutants Poster

ماه مهر امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم The New Mutants را منتشر کرد. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که داستان فیلم در یک خانه که شباهت زیادی به تیمارستان دارد، جریان دارد که در این مکان گروهی میوتنت نوجوان که هنوز قدرت خود را کاملا به‌دست نیاورده‌اند، نگه‌داری می‌شوند. کارگردانی فیلم The New Mutants بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars (خطای ستارگان بخت ما، یا «بخت پریشان») بوده است. او پیش از این در یک مصاحبه گفته بود که این اثر قرار است اولین فیلم ترسناک مجموعه مردان ایکس (X-Men) باشد. بون اضافه کرد که میتونت‌ها در این فیلم هیچ هدفی برای نجات دنیا ندارند و قرار نیست تلاشی نیز برای این موضوع کنند. آن‌ها در فیلم The New Mutants تنها تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند و به زندگی ادامه بدهند.

میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The New Mutants را بر عهده داشته‌اند.

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده