نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶

تاریخ اکران فیلم Deadpool 2 و دو فیلم جدید X-Men اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران سه فیلم جدید مجموعه X-Men را که شامل فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) نیز می‌شود،‌ رسما تایید و اعلام کرد.

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ میلادی، سال بسیار خوبی برای طرفداران مارول خواهد بود. در طی این سال سه فیلم از مارول استودیو و دو فیلم از کمپانی سونی پیکچرز به روی پرده خواهند رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران سه فیلم جدید از مجموعه مردان ایکس (X-Men) برای اکران در سال ۲۰۱۸ را رسما تایید و اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی، فیلم میوتنت‌های جدید (New Mutants) که پیش از این با عنوان X-Men: The New Mutants شناخته می‌شد، در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷)، فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

در سال ۲۰۱۸، سه فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) از کمپانی مارول استودیو به همراه دو فیلم ونوم (Venom) در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) و انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی (Spider-Man) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) از کمپانی سونی پیکچرز، به روی پرده خواهند رفت. علاوه بر این، فیلم Aquaman (آکوامن) از کمپانی برادران وارنر و دی سی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

X-Men: The New Mutants

کارگردانی فیلم New Mutants بر عهده جاش بون خواهد بود. فیلمبرداری این فیلم از ماه می (اردیبهشت-خرداد) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. همزمان با اکران این فیلم، فیلم هیولایی کلاسیک و بدون عنوان کمپانی یونیورسال به روی پرده خواهد رفت. همچنین هفته پیش از اکران فیلم New Mutants، فیلم A Wrinkle in Time از کمپانی والت دیزنی و هفته پس از آن فیلم Rampage (رمپیج) از کمپانی برادران وارنر اکران خواهند شد. آنا تیلور جوی، نات وولف و میسی ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که شایعه حضور آن‌ها در فیلم New Mutants شنیده می‌شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر خواهد بود.

دیوید لیچ کارگردانی دنباله فیلم Deadpool (ددپول) را بر عهده دارد. رایان رینولدز برای بازی در نقش ددپول در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر رینولدز، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس و برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است. هفته پیش از اکران این فیلم، فیلم Han Solo (هان سولو) به روی پرده خواهد رفت. در طی ماه ژوئن نیز، انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸)، فیلم مستقل بابمل‌بی (Bumblebee) در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم Jurassic World 2 (دنیای ژوراسیک ۲) در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷)، به روی پرده خواهند رفت و فیلم Deadpool 2 باید با آن‌ها رقابت کند.

X-Men: Apocalypse

فیلمبرداری و تولید فیلم X-Men: Dark Phoenix نیز از تابستان امسال در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ و هاچ پارکر است و کینبرگ احتمالا کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود سوفی ترنر برای بازی در نقش جین گری و جیمز مک‌آووی برای بازی در نقش چارلز فرانسیس اگزاویر/پروفسور ایکس، در این فیلم بازگردند. همزمان با اکران فیلم Dark Phoenix، فیلم Mulan (مولان) از دیزنی اکران خواهد شد. همچنین در طی ماه نوامبر، دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها) و دو انیمیشن چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (اHow the Grinch Stole Christmas) و Gigantic اکران خواهند شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده