نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

New Mutants یک فیلم کاملا ترسناک خواهد بود

جاش بون اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار میوتنت‌های جدید (New Mutants) به اشتراک گذاشته است.

فیلم‌های متعددی از مجموعه مردان ایکس (X-Men) در دست ساخت است. فیلم New Mutants یکی از این فیلم‌ها است که قرار است در بهار سال آینده اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars خواهد بود. همچنین اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم The Fault in Our Stars همکاری داشته‌اند، روی فیلمنامه فیلم New Mutants کار خواهند کرد. به تازگی حضور میسی ویلیامز برای بازی در نقش ولفسبین (Wolfsbane) و آنا تیلور جوی برای بازی در نقش مجیک (Magik) به عنوان اولین بازیگران در این فیلم تایید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بون اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه با وب‌سایت سرگرمی هفتگی، بون تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم New Mutants از ماه جولای (تیر-مرداد) امسال در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. او اضافه کرد که اعضای این گروه شامل پنج میوتنت نوجوان خواهد بود، اما گفت که لحن این فیلم هیچ شباهتی به فیلم‌های دیگر مجموعه X-Men ندارد. همچنین بون وعده داد که فیلم New Mutants اولین فیلم ترسناک این مجموعه خواهد بود که قرار است تولید و منتشر شود. با این حال، او درجه سنی این فیلم را تایید و اعلام نکرد. بون گفت:

ما در حال ساخت یک فیلم کاملا ترسناک از مجموعه X-Men هستیم و اتفاقات فیلم در دنیای سینمایی این مجموعه جریان خواهد داشت. شخصیت‌های فیلم هیچ لباس خاصی ندارند. شاهد هیچ شخصیت ابرشروری در این فیلم نخواهیم بود. ما در تلاش هستیم تا یک کار بسیار متفاوت را انجام بدهیم.

Josh Boone in Stuck in Love

پس از موفقیت فیلم Logan (لوگان) و فیلم Deadpool (ددپول)، احتمال اینکه کمپانی فاکس قرن بیستم تمایل بیشتری برای ساخت فیلم‌هایی با درجه سنی بزرگسال  براساس مجموعه X-Men داشته باشد، وجود دارد، اما بون هیچ اشاره‌ای به این موضوع در صحبت‌های خود نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که میوتنت‌های نوجوان در طول فیلم New Mutants قرار است به کشف و یادگیری قدرت‌های خود در یک دنیای بسیار خطرناک بپردازند. بون در ادامه اشاره کرد که شخصیت‌های این گروه قدرت‌های خود را ناشی از گناهان گذشته خود می‌دانند و در طول فیلم با این موضوع مبارزه خواهند کرد.

بون اضافه کرد که آن‌ها هیچ هدفی برای نجات دنیا ندارند و قرار نیست تلاشی نیز برای این موضوع کنند. آن‌ها در فیلم New Mutants تنها تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند و بتوانند به زندگی خود ادامه بدهند. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد داستان این فیلم خارج از دنیای فیلم X-Men جریان دارد و یک داستان کاملا اختصاصی را روایت می‌کند. سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه X-Men، در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم New Mutants، یک داستان منحصر به فرد و اختصاصی خواهد داشت.

فیلم New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده