نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

Ghost of Tsushima به پرفروش‌ترین بازی انحصاری PS4 در ژاپن تبدیل شد

باتوجه به اطلاعات منتشر شده جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ درمجموع به پرفروش‌ترین بازی انحصاری پلی‌ استیشن 4 در کشور ژاپن تبدیل شد.

با وجود اینکه کم‌کم به روزهای عرضه کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 نزدیک می‌شویم، اما این شرکت همچنان طی ماه‌‌های اخیر بازی‌های انحصاری موفق و بزرگی را برای کاربران پلی‌ استیشن 4 روانه بازار کرده است. پس از The Last of Us Part 2 که با حواشی زیادی منتشر شد، نوبت به جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) رسید.

بازی Ghost of Tshushima به‌عنوان آخرین بازی بزرگ و انحصاری این کنسول و باتوجه به نمایش‌های جذاب خود، توقع و انتظارات زیادی را بین علاقه‌مندان ایجاد کرده بود. اثری که باتوجه به نقدهای وارد شده و آمار و ارقام آن به‌نظر می‌رسد تیم سازنده توانسته از این آزمون سربلند خارج شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی تنها پس از گذشت سه روز از زمان عرضه خود توانست بیش از ۲.۴ میلیون نسخه فروش کند و در سه‌هفته متوالی در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های کشور انگلستان قرار گیرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد موفقیت Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد؛ چراکه باتوجه به اطلاعات منتشر شده، این بازی سامورایی نه‌تنها به پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئیه تبدیل شد، بلکه در کشور ژاپن نیز به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. بازی Ghost of Tsushima تنها پس از گذشت سه ماه توانست لقب پرفروش‌ترین و موفق‌ترین بازی انحصاری کنسول پلی‌ استیشن 4 در ژاپن را به خود اختصاص دهد.

تا پیش از این اتفاق بازی Spider-Man ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز در صدر پرفروش‌ترین بازی‌‌ها در بازار ژاپن قرار داشت اما Ghost of Tsushima با فروش ۳۳۰ هزار نسخه‌ای خود در این کشور توانست آن را از پیش‌رو بردارد.

اگر شما هم فرصت تجربه Ghost of Tsushima را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده