آخرین خبرهای شرکت ساکر پانچ

ساکر پانچ یک استودیو بازیسازی فرست پارتی برای سونی است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است و بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و مجموعه Infamous را درکارنامه خود دارند.

بازی Ghost of Tsushima: Iki island | جایی برای سامورایی‌ها نیست

جزیره‌ی ایکی با پرتاب کردن جین ساکای به‌تاریک‌ترین و تلخ‌ترین روزهای زندگی‌اش، مفهوم «سامورایی» را برای مخاطب خود به‌چالش می‌کشد و آخرین تکه از پازل کاراکتر جین را سر جایش قرار می‌دهد.

احتمال ساخت بازی جدیدی از مجموعه Sly Cooper پلی استیشن

نیک بیکر از وب‌سایت Xbox Era می‌گوید منبع خبری او در سونی تایید کرده است که مجموعه کلاسیک Sly Cooper قرار است احیا شود.

دو نقشه جدید در راه بخش Legends بازی Ghost of Tsushima

سازندگان گوست آو سوشیما به‌دنبال پشتیبانی از بخش چندنفره‌ی بازی، عرضه‌ی رایگان دو نقشه‌ی برای این حالت را درنظر دارند.

احتمال معرفی بازی جدید inFamous در رویداد هفته جاری پلی استیشن

به نظر می‌رسد که ساکرپانچ قصد دارد در جریان رویداد PlayStation Showcase سونی، از نسخه جدید مجموعه‌ی ابرقهرمانی و جهان باز inFamous رونمایی کند.

تریلر معرفی حالت Rivals بخش آنلاین بازی Ghost of Tsushima

بخش آنلاین Ghost of Tsushima انقدر به محبوبیت زیادی رسید که حالا به‌صورت جداگانه هم عرضه شده است. سازندگان تریلری از حالت Rivals بخش آنلاین این بازی هم به اشتراک گذاشتند.

نظرات منتقدین به Ghost of Tsushima Directors Cut در تریلر جدید بازی

به‌لطف جزیره جدید بازی Ghost of Tsushima، علاوه‌بر گیمرها منتقدین نیز به نسخه Director’s Cut بازی روی خوش نشان داده‌اند. تریلر جدید بازی نیز روی نمایش همین موضوع تمرکز کرده است.

بازگشت Ghost of Tsushima به جدول پرفروش‌ترین بازی های ژاپن

عرضه‌ی Ghost of Tsushima: Director's Cut موجب شد تا گوست آو سوشیما دوباره به‌جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در ژاپن بازگردد.

رفع مشکل کرش کردن Ghost of Tsushima Directors Cut با آپدیت جدید

تنها پس از گذشت چند روز از زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، استودیوی ساکرپانچ به‌روزرسانی ۲.۰۵ را با هدف رفع مشکل کرش شدن بازی منتشر کرد.

تریلر زمان عرضه Ghost of Tsushima Director's Cut

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima Director's Cut بازیکنان را برای ماجراجویی در جزیره‌ی ایکی آماده می‌کند.

امکان خرید جداگانه بخش چند نفره بازی ​​​Ghost of Tsushima

بخش آنلاین و چند نفره بازی Ghost of Tsushima که با نام Legends شناخته می‌شود، از این پس به‌صورت جداگانه نیز قابل تهیه خواهد بود.

انتشار تصاویری جدید از بسته‌ی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

به‌تازگی تعدادی عکس از محتوای جدید بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut یعنی Iki Island منتشر شده است که محیط زیبای بازی را نشان می‌دهد.

بسته الحاقی Iki به‌اندازه اولین بخش از داستان اصلی Ghost of Tsushima محتوا دارد

طبق صحبت سازندگان ارشد Ghost of Tsushima، گیمرها باید یک ماجراجویی طولانی مملو از مأموریت‌های اصلی و جانبی را در جزیره‌ی ایکی، انتظار داشته باشند.

تریلر داستانی بسته الحاقی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

سونی تریلر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut را منتشر کرده که نگاه اولیه‌ای به محتوای جدید Iki Island در نسخه کارگردان این بازی دارد.

بازی Ghost of Tsushima Director's Cut با انتشار تریلری معرفی شد

سونی به‌صورت رسمی با پخش تریلر هم DLC جدید بازی Ghost of Tsushima و هم نسخه‌ی Director's Cut آن برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را تایید کرد.

احتمال انتشار نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima

باتوجه‌به درجه‌بندی سنی ESRB که به‌تازگی منتشر شده است، ممکن است بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

احتمال انتشار محتوای داستانی جدید برای بازی Ghost of Tsushima

طبق شایعه‌ی جدید، محتوای داستانی و جداگانه‌ی بازی Ghost of Tsushima به‌زودی معرفی و در سال جاری راهی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ سونی خواهد شد.

عرضه احتمالی بازی Ghost of Tsushima برای پی سی

باتوجه به حذف تگ «فقط روی پلی‌استیشن» از روی کاور بازی Ghost of Tsushima، شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی حول عرضه این بازی برای کاربران پی سی نیز مطرح شده است.

افزایش احتمال ساخت بازی Ghost of Tsushima 2

باتوجه به موفقیت‌های بازی Ghost of Tsushima و تلاش استودیوی ساکرپانچ جهت تکمیل تیم توسعه خود، احتمال ساخت نسخه دوم آن باز هم قوت گرفت.

ساخت اقتباس سینمایی بازی Ghost of Tsushima به دست کارگردان فیلم جان ویک

با تایید رسمی سونی،‌ مشخص شد که اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima به‌کارگردانی چاد استاهلسکی در دست تولید است.

صحبت ‌های ساکرپانچ درباره چالش های طراحی سیستم مبارزات Ghost of Tsushima

برایان فلمینگ، یکی از موسسین استودیوی Sucker Punch به‌تازگی از این گفته که طراحی سیستم مبارزات Ghost of Tsushima حقیقتا دشوارترین ویژگی پیاده‌شده در بازی بود.

صفحه ۱ از ۷
تبلیغات