شرکت ساکر پانچ | اخبار بازی ها

ساکر پانچ یک استودیو بازیسازی فرست پارتی برای سونی است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است و بازی‌هایی همچون Ghost of Tsushima و مجموعه Infamous را درکارنامه خود دارند.

انتشار تصاویری جدید از بسته‌ی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

به‌تازگی تعدادی عکس از محتوای جدید بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut یعنی Iki Island منتشر شده است که محیط زیبای بازی را نشان می‌دهد.

بسته الحاقی Iki به‌اندازه اولین بخش از داستان اصلی Ghost of Tsushima محتوا دارد

طبق صحبت سازندگان ارشد Ghost of Tsushima، گیمرها باید یک ماجراجویی طولانی مملو از مأموریت‌های اصلی و جانبی را در جزیره‌ی ایکی، انتظار داشته باشند.

تریلر داستانی بسته الحاقی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

سونی تریلر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut را منتشر کرده که نگاه اولیه‌ای به محتوای جدید Iki Island در نسخه کارگردان این بازی دارد.

بازی Ghost of Tsushima Director's Cut با انتشار تریلری معرفی شد

سونی به‌صورت رسمی با پخش تریلر هم DLC جدید بازی Ghost of Tsushima و هم نسخه‌ی Director's Cut آن برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را تایید کرد.

احتمال انتشار نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima

باتوجه‌به درجه‌بندی سنی ESRB که به‌تازگی منتشر شده است، ممکن است بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.

احتمال انتشار محتوای داستانی جدید برای بازی Ghost of Tsushima

طبق شایعه‌ی جدید، محتوای داستانی و جداگانه‌ی بازی Ghost of Tsushima به‌زودی معرفی و در سال جاری راهی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ سونی خواهد شد.

عرضه احتمالی بازی Ghost of Tsushima برای پی سی

باتوجه به حذف تگ «فقط روی پلی‌استیشن» از روی کاور بازی Ghost of Tsushima، شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی حول عرضه این بازی برای کاربران پی سی نیز مطرح شده است.

افزایش احتمال ساخت بازی Ghost of Tsushima 2

باتوجه به موفقیت‌های بازی Ghost of Tsushima و تلاش استودیوی ساکرپانچ جهت تکمیل تیم توسعه خود، احتمال ساخت نسخه دوم آن باز هم قوت گرفت.

ساخت اقتباس سینمایی بازی Ghost of Tsushima به دست کارگردان فیلم جان ویک

با تایید رسمی سونی،‌ مشخص شد که اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima به‌کارگردانی چاد استاهلسکی در دست تولید است.

صحبت ‌های ساکرپانچ درباره چالش های طراحی سیستم مبارزات Ghost of Tsushima

برایان فلمینگ، یکی از موسسین استودیوی Sucker Punch به‌تازگی از این گفته که طراحی سیستم مبارزات Ghost of Tsushima حقیقتا دشوارترین ویژگی پیاده‌شده در بازی بود.

محبوبیت بالای Ghost of Tsushima بین بازی های جهان باز PS4

به‌تازگی آمار و ارقام جدیدی از بازی‌های جهان باز پلی استیشن 4 منتشر شده که خبر از موفقیت جدید بازی Ghost of Tsushima می‌دهد.

انتصاب سازندگان بازی Ghost of Tsushima به‌عنوان سفیران توریسم در جزیره سوشیما

نیت فاکس و جیسن کانل، کارگردان و طراح اصلی بازی Ghost of Tsushima به‌دلیل روایت و معرفی افسانه‌های تاریخی این جزیره، به‌عنوان سفیران دائمی توریسم در این منطقه انتخاب شدند.

جعبه گشایی نسخه کالکتور بازی Ghost of Tsushima

در جعبه گشایی زومجی نگاهی به محتوای جذاب Ghost of Tsushima Collector's Edition انداخته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

ساکر پانچ احتمالا برای ساخت دنباله‌ی Ghost of Tsushima نیرو استخدام می‌کند

آگهی استخدام تازه‌ای از استودیوی Sucker Punch سرنخ نسبتا واضحی از در دست ساخت بودن Ghost of Tsushima 2 می‌دهد.

لباس‌های جدید برای Ghost of Tsushima با الهام از بازی‌های محبوب سونی طراحی شده‌اند

لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی بازی Ghost of Tsushima منتشر می‌شوند که با الهام از بازی‌های محبوب پلی استیشن مثل God of War و Bloodborne طراحی شده‌اند.

Ghost of Tsushima از نگاه مخاطبان گیم اواردز به‌عنوان بهترین بازی سال ۲۰۲۰ انتخاب شد

بازی Ghost of Tsushima موفق شده که جایزه‌ی Player’s Voice Awards مراسم گیم اواردز را که توسط مخاطبان انتخاب می‌شود، کسب کند.

طراح مبارزات Ghost of Tsushima از دشواری طراحی مبارزه با کاتانا در بازی می‌گوید

تئودور فیشمن، طراح ارشد مبارزات بازی Ghost of Tsushima درباره‌ی چالش‌ها و مسائلی که هنگام طراحی مکانیک مبارزات بازی با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند، توضیحاتی ارائه داده است.

دیدن از مکان‌های واقعی Ghost of Tsushima در یک برنامه‌ی تلویزیونی ژاپنی

یک برنامه‌ی تلویزیونی ژاپنی در جدیدترین قسمت خود به‌سراغ بازدید از مکان‌های واقعی نشان‌داده‌شده‌ در بازی Ghost of Tsushima و تاریخ و فرهنگ آن جزیره رفته است.

فروش Ghost of Tsushima از ۵ میلیون نسخه عبور کرد

سونی اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima در طی چهار ماه توانسته است بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته باشد.

سونی می‌گوید رشد پلی استیشن از ایکس باکس طبیعی‌تر است

جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن می‌گوید موفقیت حال‌حاضر بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن با خرید بی‌رویه و پشت‌سرهم استودیوهای دیگر به‌دست نیامده، بلکه نتیجه‌ی به‌مرور خریدن و به‌دقت برنامه‌ریزی کردن برای این خرید‌ها است.

صفحه ۱ از ۶
تبلیغات