// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان؛ سومین صدر نشینی Ghost of Tsushima

در جریان هفته منتهی به ۱۱ مرداد ماه و جدول فروش هفتگی انگلستان، Ghost of Tsushima برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش قرار گرفته است.

تقریبا تا اواسط شهریور ماه هفته‌های آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت و در جریان جدول هفتگی فروش بازی‌ها در انگلستان، آن‌چنان تغییر خاصی را در میان ۱۰ بازی برتر مشاهده نخواهیم کرد. بااین‌حال در هفته منتهی به ۱۱ مرداد ماه، دو تازه وارد جدید به چشم می‌خورد. در هفته‌ای که گذشت، نسخه بازسازی شده Destroy All Humans روانه بازار شد که توانست جایگاه سوم را از آن خود کند. این در حالی است که بازی Skater XL، یکی دیگر از تازه‌وارد‌های هفته منتهی به ۱۱ مرداد ماه، توانست جایگاه هفتم را از آن خود کند.

بااین‌حال، بازی Ghost of Tsushima، همچنان صدر جدول را از آن خود کرده است و بازی Animal Crossing: New Horizons هم در رتبه دوم قرار دارد. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe و بازی F1 2020 در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، در نیمه دوم جدول ۱۰ بازی برتر، Paper Mario: The Origami King در جایگاه ششم، بازی The Last of Us Part II در جایگاه هشتم و GTA V هم در جایگاه نهم قرار دارد.

در انتها بازی Minecraft هم جایگاه دهم را از آن خود کرده است. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به ۱۱ مرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Ghost of Tsushimaسومین صدرنشینی متوالی
۲۲Animal Crossing: New Horizons-
۳-Destroy All Humansهفته اول انتشار
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۳F1 2020-
۶۴Paper Mario: The Origami King-
۷-Skater XLهفته اول انتشار
۸۶The Last of Us Part 2-
۹۸Grand Theft Auto V-
۱۰۷Minecraft-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده