نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

شرکت دی سی اولین تصویر رابین کینگ را منتشر کرد

تا به همین لحظه هم سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اما حالا، دی سی با انتشار تصویر رابین کینگ، آتش به دل طرفداران انداخته است.

بتمنی که می‌خندد، یکی از بزرگ‌ترین مواردی محسوب می‌شود که به دنیای افسانه‌های دی سی کامیکس اضافه شده است. اما ظاهرا قرار است که در آینده‌ای نزدیک، فردی به رقابت با او بپردازد؛ آن هم فردی که ممکن است از او ترسناک‌تر و بدتر باشد. این رقیب کسی نیست جز جدیدترین شخصیت خلق شده توسط اسکات اسنایدر به نام رابین کینگ. براساس برنامه‌ریزی‌ها ما قرار است در قسمت ۲ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal با این شخصیت آشنا شویم. البته نیازی نیست که برای دیدن ظاهر او تا آن زمان صبر کنیم. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، به‌لطف پست جدیدی که دی‌سی نیشن در توییتر ثبت کرده، ما می‌توانیم تصویری را که ریکاردو فدریچی برای جلد قسمت سوم مجموعه طراحی کرده، ببینیم.

این تصویر جلد، ظاهر کامل رابین کینگ را به ما نشان می‌دهد که با شکوه وحشتناکش به ما نگاه می‌کند. براساس گفته‌هایی که اسنایدر اعلام کرده، رابین کینگ در حقیقت قرار است از بتمنی که می‌خندد هم ترسناک‌تر باشد. متنی که برای این تصویر نوشته شده، از طرف خود اسنایدر آمده است. این متن به شرح زیر است:

رابین کینگ در همان مسیر شرورانه‌ای که «بتمنی که می‌خندد» در آن فعالیت می‌کند، قرار دارد. راه و روش‌های شرارت همان است اما تقریبا او برای من ترسناک‌تر است؛ زیرا او همیشه همینگونه بوده است.

ما قبلا پیش‌نمایشی از اینکه این رابین کینگ چه کسی است، در قسمت ۲ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal دیده بودیم. در این قسمت، یکی از رابین گابلین‌های بتمنی که می‌خندد، چیزی را در گوش ارباب خود زمزمه کرد؛ چیزی که به‌نظر می‌رسید حسابی ارباب خود را به وجد آورده است و او لذت می‌برد. حالا ما می‌توانیم نتیجه آن حرف‌های نجوایی را بشنویم. زیرا همین رابین گابلین، نسبت به آخرین باری که ما او را دیدیم، تا حد زیادی متفاوت شده است. لباس او ترکیبی از رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز و زرد است. یک مقدار هم ظاهر سلطنتی در آن دیده می‌شود؛ البته یک سلطنت شیطانی است.

او همچنین یک تاج از خار بر سر دارد و به نظر می‌رسد که سه تیغه هم به دستکش‌های او چسبیده است؛ تیغه‌هایی که یکی از آن‌ها قطعا آغشته به خون است و نشان می‌دهد که او اخیرا کسی را به قتل رسانده است. ما هنوز مطمئن نیستیم که او در گوش بتمنی که می‌خندد چه چیزی را زمزمه کرد. اما این اتفاق می‌تواند بخشی از نقشه نهایی بتمنی که می‌خندد، باشد. احتمالا این نقشه، بعد از اینکه بتمنی که می‌خندد در قسمت اول این مجموعه توسط واندر وومن و Invisible Chainsaw به قتل رسید، در مرحله اجرا قرار گرفت.

حضور رابین کینگ در خط داستانی کتاب کمیک دارک نایتس: دث متال - Dark Nights: Death Metal


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده