نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲

اولین تریلر فصل سوم و پایانی سریال Sweet Tooth منتشر شد | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل سوم و پایانی سریال Sweet Tooth را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش آن مشخص شده است.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال دندان شیرین اعلام شده است. نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل سوم و پایانی سریال Sweet Tooth را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش بخشی از اتفاقات این فصل هستیم که گاس و دیگر موجودات هیبریدی به‌دنبال یافتن خانه‌ای برای زندگی و نجات از دست کسانی هستند که می‌خواهند آن‌ها را شکار کنند. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل سوم و پایانی سریال Sweet Tooth که در ۸ قسمت تولید شده است، در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر خلق و نوشته شده که در مجموع ۴۰ جلد از آن نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ توسط ورتیگو و دی سی چاپ و منتشر شده است. درواقع کمیک و سریال Sweet Tooth ترکیبی از یک اثر ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Sweet Tooth حضور دارند که درواقع این سریال توسط استودیو تیم داونی و بخش تلویزیونی برادران وارنر در کشور نیوزیلند تولید شده است.

کریستین کانوری، نانسو آنوزی، عدیل اختر، دانیا رامیرز، استفانیا لاوی اوون، الیزا ولانی، ایمی سایمتز، روزالیند چائو، کارا گیی، کلی مری ترن و آیاژان دالابایوا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Sweet Tooth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیمز برولین در نقش راوی در این سریال فانتزی حضور دارد. جیم میکل، وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Sweet Tooth را بر عهده داشته است که بث شوارتز به‌عنوان دستیار شورانر به ساخت این سریال به میکل کمک کرده است که برای ساخت فصل سوم سریال دندان شیرین نیز بازگشته‌اند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده