نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸

تصویر جدید فیلم Superman به مناسبت روز مرد پولادین منتشر شد

جیمز گان، کارگردان فیلم سوپرمن به مناسبت روز این ابرقهرمان تصویر جدیدی از فیلم Superman را منتشر کرده است.

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن آغاز شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. جیمز گان، کارگردان این فیلم به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Superman در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در آن او به‌همراه دیوید کورنسوت و ریچل بروزناهان دیده می‌شوند که آن‌ها هر یک در حال خواندن یک شماره از کمیک سوپرمن هستند.

جیمز گان درواقع این تصویر را به مناسبت روز سوپرمن منتشر کرده است که اولین کمیک آن در ۱۸ آوریل ۱۹۳۸ منتشر شد و او در پیام خود به ستایش جری سیگل و جو شوستر، خالقان مرد پولادین پرداخت. در این تصویر هر یک در حال خواندن یک کمیک متفاوت هستند و دیوید کورنسوت در حال خواندن اولین کمیک سوپرمن دیده می‌شود که Action Comics نام داشت و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیمز گان، دیوید کورنسوت و ریچل بروزناهان در حال خواندن کمیک‌های سوپرمن در پشت صجنه فیلم Superman

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت و ترنس رزمور در نقش اوتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده