نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲

لئوناردو دیکاپریو نزدیک بود در فیلم Batman v Superman بازی کند

زک اسنایدر در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که لئوناردو دیکاپریو در آستانه بازی در نقش لکس لوتر در فیلم Batman v Superman بوده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش لکس لوتر در فیلم Batman v Superman احتمال داشت بازیگر دیگری باشد. زک اسنایدر، کارگردان این فیلم و معمار دنیای سینمایی سابق دی سی ملقب به DCEU در مصاحبه اخیر خود با پادکست Happy Sad Confused فاش کرد که او صحبت‌هایی با لئوناردو دیکاپریو، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در نقش لکس لوتر داشته است. دیکاپریو از جمله بازیگرانی است که به‌عنوان یکی از مخالفان بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی شناخته می‌شود.

او درنهایت هم تصمیم گرفت تا در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice بازی نکند. اسنایدر گفت: «من با لئوناردو دیکاپریو برای بازی در این نقش صحبت کردم. فکر می‌کنم دیکاپریو ایده‌های عالی در این ملاقات مطرح کرد و در ذهن خودش داشت. اما فکر می‌کنم واکنش او مانند نمی‌دانم بود، ولی در مورد متریال و شخصیت دانش و اطلاعات بالایی داشت.»

زک اسنایدر در حال کارگردانی فیلم Justice League

درنهایت جسی آیزنبرگ، بازیگر فیلم Zombieland، فیلم The Social Network و فیلم Now You See Me برای بازی در نقش لکس لوتر در فیلم Batman v Superman انتخاب شد. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت و با نقدهای متوسط منتقدان و تماشاگران مواجه شد و درنهایت این فیلم بیش از ۸۷۴.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

بااین‌حال اسنایدر در این مصاحبه توضیح داد که دیکاپریو به پیشنهاد او برای بازی در فیلم Batman v Superman به شکل جدی فکر کرده بود و حتی ایده‌های جذابی را با او به اشتراک گذاشت که از آن استفاده هم کرده است. اسنایدر می‌گوید: «فکر می‌کنم او کسی بود که ایده مبارزه سوپرمن با گروه لیگ عدالت را به من گفت و فکر کردم ایده جالبی به‌نظر می‌رسد.»

همچنین نیکلاس هولت در فیلم Superman دنیای جدید دی سی به کارگردانی جیمز گان قرار است نقش لکس لوتر را بازی کند که فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. همچنین فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver، جدیدترین فیلم زک اسنایدر به‌تازگی از شبکه نتفلیکس پخش شده که نقدهای بسیار ضعیفی دریافت کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده