نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

اطلاعات جدیدی درباره گیم‌ پلی بازی Halo Infinite منتشر شد

به‌تازگی یک منبع آگاه اطلاعاتی را درباره گیم‌پلی بازی Halo Infinite منتشر کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از گیم‌پلی بازی Halo Infinite باقی نمانده، یک منبع آگاه و قابل اعتماد، اطلاعاتی را درباره ویژگی‌های مختلف این بازی ارائه کرده است. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس فردا برگزار خواهد شد. این یعنی به‌زودی شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Halo Infinite خواهیم بود. البته اعلام شده که این نمایش فقط مربوط به بخش کمپین بازی می‌شود و حالت چندنفره را دربر نمی‌گیرد.

به هر حال، یکی از افراد آگاه و نزدیک به مجموعه Halo که با نام مستعار Klobrille شناخته می‌شود، به بعضی از اطلاعات فاش شده از بازی Halo Infinite اشاره و اعلام کرد که این اطلاعات به کلی غلط هستند. او ضمن بیان این موضوع در انجمن ResetEra، درباره برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی توضیح داد: «اطلاعات فاش شده نادرست هستند. تا جایی که من می‌دانم استفاده از قلاب یا چنگک (برای آویزان شدن) در بازی ممکن خواهد بود، اما این وسیله، مشابه آنچه در بازی Halo 3 دیده‌ایم، یکی از تجهیزات جانبی در بازی است. در مورد اینکه در بخش کمپین بازی چگونه از قلاب استفاده می‌شود و چه کاربردهایی دارد، هیچ ایده‌ای ندارم.»

استفاده از چنگک در بازی Halo Infinite !

«عکس تزیینی است.»

اگر استفاده از قلاب در بخش کمپین بازی Halo Infinite امکان‌پذیر نباشد، فردا هم در نمایش گیم‌پلی این بازی نباید اثری از این وسیله ببینیم. با این حال، وجود تجهیزات جانبی در بازی می‌تواند جذابیت گیم‌پلی را ارتقا دهد. از قرار معلوم، گیم‌پلی بازی Halo Infinite شباهت‌های زیادی به Halo 3 خواهد داشت، با این تفاوت که قدرت‌های بیشتری به بازی اضافه شده‌اند و سرعت گیم‌پلی آن افزایش پیدا کرده است. Klobrille در بخش دیگری از توضیحات خود نوشت: «گیم‌پلی بخش Halo Infinite Arena به ریشه‌های کلاسیک بازگشته و در آن می‌توانید از پاورآپ‌ها و سلاح‌های قدرتمند در هر نقشه استفاده کنید. در نقشه‌های بازی تعداد زیادی پاورآپ باحال وجود دارند که تکمیل کننده گیم‌پلی سندباکس این بازی خواهند بود. تجهیزاتی مثل قلاب‌ها یا سپرهای پوشش در بازی وجود دارند.»

Klobrille همچنین به این موضوع اشاره کرد که استودیوی 343 اینداستریز در بازی Halo Infinite به دنبال خلق تجربه‌های جدید خواهد بود. او توضیح داد: «فکر می‌کنم بازیکن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که هیچ چیز در بازی Halo Infinite ثابت و قطعی نیست. این بازی احتمالا بیشترین تعداد بازیکن‌ها در مجموعه هیلو را خواهد داشت. فرصت‌های زیادی برای تجربه موارد جدید و گزینه‌های مختلف برای پلی‌لیست بازی وجود دارند. سیستم‌های ساخت و ساز در این بازی باعث پویایی و تنوع بخش چندنفره و Arena می‌شوند. حتی گزینه‌های متعددی که از طریق حالت Forge در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند، این تنوع را افزایش نیز می‌دهند.»

باید منتظر باشیم و ببینیم که حالت Forge چه قابلیت‌هایی را به گیم‌پلی بازی Halo Infinite اضافه می‌کند. در همین پست که Klobrille آن را منتشر کرد، سایر طرفداران مجموعه هیلو هم به بیان نظرات خود پرداختند و عده‌ای از آنها، به مواردی که دوست دارند در Halo Infinite ببینند اشاره کردند.

بازی Halo Infinite قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی‌ سی منتشر شود. این بازی ششمین نسخه اصلی از مجموعه هیلو است، اما با احتساب همه نسخه‌ها، چهادرهمین بازی این مجموعه به حساب می‌آید. داستان بازی ماجراهای بعد از Halo 5: Guardians را روایت می‌کند و یک بار دیگر هدایت شخصیت اصلی سری یعنی «مستر چیف» را به بازیکن‌ها می‌سپارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده