نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

پوشش زنده رویداد بازی های ایکس باکس سری ایکس؛ ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه ۲ مرداد

پنج‌شنبه این هفته مایکروسافت رویدادی با محوریت نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس برگزار خواهد کرد که ما هم در زومجی آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مقاله مرتبط:

بدون شک یکی از رویداد‌های بسیار مهم پیش‌روی دنیای بازی‌های ویدیویی، نمایشی است که شرکت مایکروسافت برای پنج‌شنبه این هفته و با محوریت نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس تدارک دیده است. جدا از صحبت‌هایی که سران مایکروسافت در مورد این رویداد داده‌اند، افراد مشهوری مثل جف کیلی هم اعلام کرده‌اند که قرار است شاهد رویداد بسیار جذابی باشیم و همین امر هم هیجان‌مان برای تماشای نمایش بازی‌ها را بالا می‌برد. 

طبق شایعه‌هایی که منتشر شده، در این رویداد کنار نمایش بازی‌های دیگر، قرار است شاهد رونمایی از بازی Fable 4 هم باشیم. همچنین رسما می‌دانیم که یکی از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد نمایش داده شود چیزی نیست جز تریلر جدید Halo: Infinite که طرفداران آن مدت زیادی است که چشم‌انتظار تماشای ویدیو آن هستند. 

با توجه به اهمیت بالای این رویداد، ما هم تصمیم داریم تا در زومجی به‌شکل زنده و ویدیویی آن را پوشش بدهیم. مراسم مایکروسافت ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و ما هم آن را پوشش خواهیم داد. جزییات دقیق‌تر در این مورد را پنج‌شنبه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

نظر شما در مورد رویداد مایکروسافت چیست؟ بیش‌تر چشم‌انتظار چه بازی‌هایی هستید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده