// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تیزر جدید Halo Infinite طرفداران را برای نمایش بازی در رویداد ایکس باکس آماده می‌کند

کمتر از یک هفته به رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس زمان باقی‌مانده و تیزر جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شده است.

مدتی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد بازی Halo Infinite در جریان رویداد دوم مرداد ماه مایکروسافت با محوریت نمایش بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس، نمایش ویژه‌ای خواهد داشت و در جریان آن شاهد اولین تریلر از گیم‌پلی بخش داستانی بازی خواهیم بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ایکس به‌تازگی یک گیف را منتشر کرده که در جریان آن شاهد عدد ۱۱۷ را روی لباس جنگی مستر چیف می‌بینیم؛ عددی که همیشه در تمامی نسخه‌ها به‌عنوان شماره تماس مستر چیف استفاده شده است. بااینکه هیچ توضیحاتی در توییت حساب کاربری ایکس‌باکس اعلام نشده است، اما احتمال دارد مسترچیف تغییراتی را روی لباس جنگی خود اعمال کرده باشد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر رویداد دوم مرداد ماه بمانیم و ببینیم که در هیلو اینفینیت، مستر چیف وارد چه ماجراجویی جدیدی می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول هیلو اینفینیت هم می‌توان‌به پشتیبانی Xbox Game Pass به پروژه ایکس کلود اشاره کرد که کاربران می‌توانند هیلو اینفینیت را با سرویس استریم مایکروسافت روی گوشی‌های موبایل هم تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshocker
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده