// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

نمایش Halo Infinite با محوریت بخش داستانی بازی خواهد بود

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی اعلام کرده که نمایش دو مرداد ماه Halo Infinite، با محوریت بخش داستانی و حالت کمپین بازی است.

بازی Halo Infinite یکی از موارد مورد انتظار در رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس سری ایکس است که دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) برگزار می‌شود. پس از سال‌ها انتظار بالاخره مایکروسافت قصد دارد نمایش کاملی از این بازی داشته باشد. با نزدیک‌تر شدن به زمان شروع این رویداد، استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی هیلو اینفینیت، اطلاعات بیشتری را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستریز در وبسایت هیلوپوینت اعلام کرده که نمایش آینده، با محوریت بخش کمپین یا همان بخش داستانی بازی است و کاربران برای اولین‌‌بار شاهد نمایش کاملی از آن خواهند بود. به‌عبارتی مایکروسافت بدون تمرکز روی بخش چندنفره بازی Halo Infinite، این بازی را قرار است به‌نمایش بگذارد. 

شاید این کار باعث نارضایتی طرفداران سرسخت حالت آنلاین و چند نفره سری Halo شود، اما انتظار می‌رفت که مایکروسافت ابتدا روی بخش داستانی هیلو اینفینیت تمرکز داشته باشد و نمایش حالت چندنفره را برای زمان دیگری نگه دارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دراین‌میان اشاره کنم که کریس لی، کارگردان Halo Infinite در E3 2018 اعلام کرده بود که آن‌ها دست به تغییرات مختلفی در ساختار Halo Infinite زده‌اند.

ازطرفی شایعاتی به‌گوش می‌رسید که بخش کمپین و چندنفره این بازی به‌صورت جدا گانه عرضه خواهد شد. Halo Infinite یک بازی روز عرضه برای ایکس‌باکس سری ایکس به حساب می‌آید و درکنار آن برای کامپیوتر و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد. 


منبع
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده