// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

معرفی بازی موبایل Disorder؛ یک اکشن گروهی جذاب

در بازی Disorder شما می‌توانید با تشکیل یک تیم به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید و همینطور بازی با کاراکترها و اسلحه‌های متنوعی که دارد می‌تواند شما را حسابی سرگرم خودش کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایل چند نفره آنلاین همیشه یکی از پرطرفدارترین‌ها هستند. یکی از دلایل این موضوع این است که می‌توانید با دوستان خود ساعت‌‌ها مشغول بازی شوید و از  یک تجربه گروهی لذت زیادی را ببرید. از زمانی‌که موبایل‌هایی با سخت‌افزار قوی‌تری عرضه شده‌اند استودیوهای مختلفی نیز با ساخت بازی‌های متنوع و جذاب‌ مخاطب‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. در چند سال اخیر بازی‌های چند نفره موبایلی بسیاری منتشر شده‌ است که با آپدیت‌ها مرتب مخاطب‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. به‌عنوان مثال، بازی Pubg Mobile یکی از نمونه‌های بسیار موفقی است که میلیون‌ها بازیکن همه روزه آن تجربه می‌کنند. در این معرفی به سراغ بازی موبایل Disorder می‌رویم که یک تجربه گروهی جذاب را برای گیمرها فراهم کرده است. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

Disorder

هر یک از کاراکترها وظیفه‌ خاصی دارند. به‌طور مثال تعدادی از آن‌ها کار دفاعی، برخی کار حمله مستقیم و تعدادی نیز کار پشتیبانی را انجام می‌دهند

در بازی اندروید Disorder با انتخاب کاراکتر خود و تشکیل یک تیم به رقابت با دیگر بازیکنان می‌پردازید، هدف شما در هر دست بازی، ماندن در یک منطقه خاص برای مدت زمان مشخصی است و درواقع همان ماد Domination است که در بیشتر بازی‌های اکشن آنلاین قرار دارد. البته این مادی است که بازی را با آن شروع می‌کنید و با ارتقا یافتن لول بازی شما، مادهایی چون بتل رویال نیز به آن اضافه می‌شود که به نوبه خود جذاب هستند. در ابتدای بازی، بخش آموزشی کوتاهی را باید طی کنید که اگر تجربه بازی‌های اکشن موبایلی را داشته باشید، آن را خیلی سریع یاد می‌گیرید. پس از بخش آموزشی شما می‌توانید کاراکتر خود را از بین موارد موجود یک مورد را انتخاب و در طول بازی از آن استفاده کنید، البته می‌توانید آن را بعدا نیز تغییر بدهید. در همان بخش انتخاب کاراکتر می‌توانید آن را شخصی‌سازی کرده و سپس مواردی را ارتقا دهید. هر یک از کاراکترها وظیفه‌ خاصی دارند. به‌طور مثال تعدادی از آن‌ها کار دفاعی، برخی کار حمله مستقیم و تعدادی نیز کار پشتیبانی را انجام می‌دهند و مورد جالب اینکه هر کدام سلاح‌های مخصوص به خود را نیز دارند.

شما می‌توانید یک پهباد کوچک را فراخوانی کنید و با گرفتن پایه‌های آن تا مکانی مشخص جابه‌جا شوید

گیم‌پلی بازی به‌طور کلی مانند بیشتر آثار موبایلی است و خیلی سریع می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید، ولی با برخی المان‌های جالبی که دارد کمی نسبت به سایر عناوین مانند خودش جالب‌تر است. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید به‌جای اینکه از داخل خانه به بالای پشت بام بروید، می‌توانید با داشتن یک استراتژی مناسب از کنار دیوار با استفاده از طناب به بالای پشت بام رفت و همان‌طور که اشاره شد استراتژی مناسبی را باید داشته باشید. همینطور سیستم انتخاب کاراکتر باتوجه‌به اینکه هرکدام از آن‌ها توانایی منحصربه‌فردی دارند، به نوبه خود جذاب است و تجربه جالبی می‌تواند داشته باشد. همچنین در برخی از مادهای بازی شما می‌توانید یک پهباد کوچک را فراخوانی کنید و با گرفتن پایه‌های آن تا مکانی مشخص جابه‌جا شوید.

Disorder

بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و با توجه سخت‌افزار موبایل شما قابل تنظیم است. همچنین افکت‌‌ها و طراحی کاراکتر و اسلحه‌ها نیز به خوبی کار شده است. از طرفی موسیقی و صدا گذاری کاراکترها نیز خوب انتخاب شده است و می‌توان از آن لذت کافی را ببرید. بازی Disorder ساخته استودیوی Netease Games که در کارنامه خود بازی‌های خوبی چون LifeAfter و RULES OF SURVIVAL دارد، اثری اکشن با مادها و کاراکترهای متنوع است که می‌تواند گیمر را حسابی سرگرم کند. اگر شما نیز از طرفدارن این سبک بازی‌ها هستید، می‌توانید از این بازی نیز لذت کافی را ببرید، البته باتوجه‌به بازی‌های شاخص دیگر این سبک که برای موبایل موجود است، انتظار پلیر زیادی برای این بازی نداشته باشید و گاهی باید مدت زمان زیادی صبر کنید پلیرها اضافه شوند.

بازی Disorder هم اکنون برای اندروید منتشر شده است و شما می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Disorder
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده