// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱

تاریخ عرضه بازی XDefiant مشخص شد

بالاخره پس از انتظاری طولانی، تاریخ عرضه بازی XDefiant مشخص شد.

بالاخره شرکت یوبیسافت تاریخ عرضه بازی XDefiant را اعلام کرده است. براین‌اساس، این شوتر اول‌شخص رایگان روز ۱ خرداد (۲۱ می) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این روز زمان شروع پیش-فصل بازی است و این پیش-فصل به‌مدت ۶ هفته قبل‌از انتشار اولین فصل (سیزن) بازی ادامه خواهد داشت. در پیش-فصل، بازیکنان به ۱۴ نقشه، پنج حالت و ۲۴ اسلحه شامل ۴۴ افزونه اسلحه دسترسی خواهند داشت.

همچنین در ابتدا شاهد حضور پنج جناح در بازی که شامل لیبرتاد از سری FarCry، فنتوم‌ها از Ghost Recon، اشلون از Splinter Cell، کلینرها از The Division و ددسک از Watch Dogs می‌شود هستیم. البته ددسک تنها پس‌از خریداری یا پیش‌روی دردسترس خواهد بود. می‌توانید در ادامه تیزر معرفی تاریخ عرضه این اثر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

پس‌از پایان پیش‌-فصل، هر سه ماه یکبار سیزن جدیدی برای XDefiant عرضه خواهد شد و چهار سیزن سال اول بازی هرکدام یک جناح، سه اسلحه و سه نقشه جدید به آن اضافه خواهند کرد. هر سیزن هم یک بتل‌پس ۹۰ سطحی خواهد داشت. این اثر در ماه‌های گذشته با تاخیرهای زیادی مواجه شده است. در ماه ژوئن ۲۰۲۳، یوبیسافت گفت XDefiant در همین تابستان عرضه خواهد شد و آخرین Open Session بازی هم در همان ماه برگزار شد.

در ماه سپتامبر که مشخص شد دیگر بازی در تابستان عرضه نمی‌شود، مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی بازی گفت احتمالا در ماه اکتبر شاهد عرضه اثر هستیم. دلیل این تأخیر عدم دریافت مجوزهای کنسول‌های سونی و مایکروسافت بود. در ماه اکتبر دوباره شاهد تأخیر در عرضه بازی بودیم و پس‌از عرضه بتای XDefiant، برخی مشکلات حاضر بودند که باید قبل‌از عرضه پیش-فصل بازی رفع می‌شدند.

این اثر ابتدا در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ معرفی شده بود و نام کامل آن Tom Clancy's XDefiant بود. در آن زمان تنها جناح‌هایی از مجموعه‌های تام کلنسی مثل اسپلینتر سل، گوست ریکان و The Division در بازی حضور داشتند. در ماه مارس ۲۰۲۲ یوبیسافت اعلام کرد نام تام کلنسی از XDefiant حذف شده است و درنتیجه جناح‌های بیشتری از دیگر مجموعه‌های این ناشر به آن اضافه شدند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده