// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Kingdom Eghties | کمپ دهه هشتادی

در این قسمت از معرفی بازی‌های موبایل به‌سراغ بازی Kingdom Eghties می‌رویم که داستانی جذاب از دهه هشتاد میلادی را روایت می‌کند.

بازی‌هایی با محوریت مدیریت و حفاظت از قلعه جزو آثاری هستند که طرفداران پروپاقرص خود را دارند. در این دسته از آثار معمولا در ابتدا یک منطقه ویران‌شده و در بهترین حالت خالی از سکنه را در اختیار دارید که باید آن را گسترش دهید و از همه مهم‌تر دربرابر دشمنان مختلف حفظ کنید. سری بازی‌های Kingdom استودیوی Fury Studios در زمره همین آثار قرار می‌گیرند که در هر نسخه بازیکنان را وارد داستان و دنیای جدیدی می‌کنند. به‌عنوان مثال، در بازی Kingdom: New Lands گیمر در نقش پادشاهی باید قلعه و سرزمین ویران‌شده خود را از نو بازسازی کند که البته با تهدیدهای مختلف نیز روبه‌رو است. در این قسمت از معرفی بازی‌های موبایل به‌سراغ بازی Kingdom Eghties می‌رویم که بازیکنان در نقش تعدادی نوجوان در دهه هشتاد میلادی باید کمپ تابستانی خود را بازسازی کنند و به مقابله با تهدیدی بپردازند که کل منطقه را در هراس افکنده است. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

مرحله اول بازی موبایل Kingdom Eghties

بازی Kingdom Eighties روایتگر داستانی در دهه هشتاد میلادی است که در آن تعدادی نوجوان باید از کمپ تابستانی خود دربرابر هجوم موجودات ناشناخته محافظت کنند. در ابتدای بازی که درواقع فصل اول بازی است، بازیکنان در نقش شخصیتی با نام Leader قرار می‌گیرند که باید اقدامات اولیه برای بازسازی برخی از مناطق ازدست‌رفته کمپ را انجام دهند که بیشتر حکم مرحله آموزشی بازی را دارد. گیمرها با قرارگرفتن درکنار برخی از مناطق مانند خانه، برجک‌ها و موارد مختلف دیگر و با خرج‌کردن سکه می‌توانند آن سازه‌ را بازسازی کنند. سیستم پیمایش بازی نیز در نوع خود جالب است؛ درواقع برای جابه‌جا شدن در محیط بازی باید از دوچرخه خود استفاده کنید که اوایل بازی کمی چالش‌برانگیز است، ولی پس از مدتی جذاب می‌شود. البته همواره نمی‌توانید در مسیر جابه‌جا شوید و باید گاهی یک مکث را برای نوشیدن آب انجام دهید. پس از اتمام این بخش باید برای ادامه روند بازی از دیگر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید که البته ساده نخواهد بود. به‌عنوان مثال، برای اینکه بتوانید یکی از شخصیت‌های اولیه بازی را با خود همراه کنید، باید خواسته او را برآورده سازید که یافتن کاپ قهرمانی این کاراکتر است.

زمینه داستانی و همچنین فضاسازی بازی به‌شدت یادآور سریال Stranger Things است

دشمنان بازی در گوشه‌وکنار محیط‌ها قرار دارند که گاهی می‌توانند حسابی دردسرساز شوند. به بیان بهتر، در برخی از نقاط بازی یک هاله‌ بنفش رنگ وجود دارد که از آن موجوداتی کوچک ولی دردسرساز بیرون می‌آیند تا به بازیکنان ضرباتی وارد کنند. بازی زمانی سخت‌تر می‌شود که طی یک ضربه تاج طلایی خود را از دست بدهید و توسط همان موجودات دزدیده شود و در این موقیعت چاره‌ای جز رجوع به ذخیره قبلی ندارید. البته با پیش‌روی در بازی می‌توانید با دوچرخه‌های بهتر و حتی عکس‌العمل‌هایی مانند سرعت بالا و تک‌چرخ زدن ضرباتی را به آن‌ها وارد کنید. در طول بازی باید کمپ خود را گسترش دهید و بازسازی کنید که برای این کار باید سکه‌هایی را از گوشه‌وکنار محیط پیدا کنید. هر یک از قسمت‌های نیازمند بازسازی، به تعدادی معین سکه نیاز دارند و باید به‌گونه‌ای سکه‌های خود را مدیریت کنید.

گیم‌پلی بازی موبایل Kingdom Eghties

گرافیک پیکسلی بازی به‌شکل کم‌نظیری فضای بازی را جذاب کرده است و این مورد در تک‌تک قسمت‌های بازی قابل مشاهده است. گاهی به‌واسطه روایت بازی صحنه مملو از جزئیات مختلف می‌شود و همه آن‌ها بدون اینکه به فضاسازی ضربه بزنند، باعث جذاب‌تر شدن بازی می‌شوند. درکنار این موارد، موسیقی بازی نیز کار خود را در ایجاد حس‌وحال خوب و گاهی القای ترس به‌درستی انجام می‌دهد. درمجموع بازی Kingdom Eghties ساخته استودیوی Fury Studios یک اثر ماجراجویی و داستانی جذاب است که می‌تواند مخاطبان خود را تا آخرین لحظه سرگرم کند.

بازی Kingdom Eghties به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Kingdom Eghties


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده