// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل LifeAfter؛ ویروس، زامبی، بقا و تکرار

LifeAfter یک بازی ماجراجویی جذاب در سبک بقا است که در آن بازیکنان باید در یک دنیای آخرالزمانی و پس از انتشار جهانی یک ویروس، به زندگی خود ادامه دهند. با معرفی این بازی هیجان انگیز در زومجی همراه باشید.

ساخت بازی‌های ویدیویی، فیلم و سریال‌های زیادی با محوریت زامبی‌ها و بقا در یک دنیای آخرالزمانی، باعث شده تا این موضوع به یک کلیشه تبدیل شود. اما همیشه استودیوها و سازندگان توانایی در این صنعت‌ها حضور داشته‌اند تا با خلاقیت و هوش خود، از دل این کلیشه‌ها و تکرار یک اثر جذاب و به‌یادماندنی بسازند. LifeAfter یکی از همین بازی‌ها است که سازندگان آن در استودیوی NetEase Games آن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کرده‌اند. این بازی اندروید و آیفون که به طور رایگان در اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است، یک بازی جذاب در سبک بقا و ماجراجویی است. زومجی به طور هفتگی و ماهانه به معرفی بهترین بازی های اندروید می‌پردازد که LifeAfter نیز یکی از جدیدترین و زیباترین بازی های سبک بقا به حساب می‌آید.

LifeAfter

خط داستانی بازی آیفون و اندروید LifeAfter اتفاقات یک دنیای آخرالزمانی را پس از انتشار سراسری یک ویروس روایت می‌کند که باعث به وجود آمدن زامبی‌های ترسناکی شده است. از جذاب‌ترین نکات این بازی می‌توان به گستردگی انتخاب‌ها و اتفاقاتی که در طول اثر رخ می‌دهد، اشاره کرد. این موضوع به خوبی در بخش آغازین بازی به بازیکنان نشان داده می‌شود؛ جایی که بازیکنان باید از پشت یک PickUp Truck به زامبی‌های سریعی که به سمت‌شان حمله‌ور شده‌اند، تیراندازی کنند. برای جلوگیری از لو رفتن اتفاقات بازی از اشاره به ادامه‌ی اتفاقات خودداری می‌کنیم اما در همین بخش ابتدایی نکات بسیاری وجود دارد تا بازیکنان را برای مدت‌ها به LifeAfter جلب کند. از زامبی‌های سخت‌گیر و متفاوت بازی تا اکشن جذاب و گرافیک زیبای بازی، همه و همه نوید یک بازی درجه یک را به بازیکنان می‌دهد.

LifeAfter یکی از بازی‌های خوش ساخت سبک بقا در پلتفرم موبایل است و با گیم‌پلی جذاب و گرافیک زیبا نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است

در بخش گیم پلی بازی LifeAfter، نکات بسیار جذابی دیده می‌شود و سازندگان این اثر هم در زمینه تنوع و هم در زمینه جذابیت و خلاقیت خوب عمل کرده‌اند. کاراکتر تحت کنترل بازیکنان در این بازی، قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارد و در زمینه نوع پیش بردن بازی هم دست بازیکنان بسیار باز است. حضور المان‌های پر رنگی از بازی‌های نقش آفرینی در این بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند بهترین تجربه ممکن را بر اساس انتخاب‌ها و سلیقه‌ی خود داشته باشند. در LifeAfter برای بازیکنان از امکان ساخت خانه‌ی شخصی خود تا داشتن هم اتاقی یا پیوستن به کمپ‌های گروهی وجود دارد که هر کدام خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارد. بخش‌های Crafting بازی نیز بسیار دقیق و جذاب پیاده‌سازی شده است و بازیکنان باید برای بقا و ساخت تجهیزات لازم، به خوبی محیط‌های بازی را زیر و رو کنند و به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازند.

LifeAfter

بازی LifeAfter از لحاظ گرافیکی و تجربه‌ی بصری، یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده به حساب می‌آید و هم از لحاظ تنوع و هم نظر عملکرد فنی، بسیار خوب عمل کرده است. وجود محیط‌های بسیار متنوع که هر کدام از آیتم‌ها و ماموریت‌های مختلف پر شده‌اند، از نکات قابل اشاره بازی است که بازیکنان را به گذراندن زمان بیشتر در محیط بازی ترغیب می‌کند. تعداد انتخاب‌های ممکن برای ساخت شخصیت‌ دلخواه و حتی شخصی سازی حیوان همراه شخصیت بازیکنان بسیار بالا است و آنها می‌توانند حتی نژاد سگ همراه خود را انتخاب کنند. این موضوع که در بازی‌های پلتفرم موبایل کم سابقه است، نشانگر سطح بالای بازی است و بازیکنان از تجربه‌ی LifeAfter بسیار لذت خواهند برد. در بخش طراحی منو‌ها و مرحله ابتدایی بازی که همان بخش آموزشی (Tutorial) است، بازی بسیار ساده و کارآمد ظاهر می‌شود و بازیکنان به خوبی با مکانیسم‌های بازی آشنا می‌شوند.

LifeAfter

به طور قطع LifeAfter یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های منتشر شده در بین بازی‌های هم سبک خود به حساب می‌آید. اگر از طرفداران سبک بقا هستید، بازی LifeAfter یکی از بهترین و واقعی‌ترین تجربه‌های زندگی در یک دنیای آخرالزمانی را در پلتفرم موبایل به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به طور رایگان و آنلاین در کنار دوستان و دیگر بازیکنان تجربه کنند و در دنیای خشن و آلوده‌ی بازی، شانس خود را برای زنده ماندن بیازمایند.

دانلود بازی LifeAfter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده