نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴

بازی جدید و بزرگ G.I. Joe در دست ساخت است

شرکت Hasbro توسعه بازی AAA جدید از سری G.I. Joe را به سازندگان سابق Batman: Arkham Asylum سپرده است.

شرکت Hasbro که از انتشار بازی Baldur’s Gate 3 موفقیت بی‌سابقه‌ای کسب کرد، تمایل دارد فعالیت خود در بازار توسعه بازی‌های ویدیویی AAA را گسترش دهد. باتوجه‌به اینکه تیم Larian مشغول توسعه آی‌پی خود به‌عنوان پروژه آینده است، شرکت هاسبرو مذاکره با چند شریک خارجی متقاضی برای بازی Baldur's Gate 4 را دنبال می‌کند. درهمین‌حال استودیو Archetype Entertainment متعلق به Hasbro، بازی AAA علمی-تخیلی Exodus را توسعه می‌دهد.

حال دن ایوب، مدیر توسعه محصولات دیجیتال Wizards of the Coast متعلق به Hasbro در مصاحبه جدید خود به جزئیاتی از پروژه بزرگ دیگر این شرکت اشاره کرد. به‌گفته این مدیر، استودیو Atomic Arcade که یکی از تیم‌های داخلی AAA شرکت هاسبرو به‌شمار می‌آید و در کارولینای شمالی استقرار دارد، توسعه بازی G.I. Joe جدید با محوریت شخصیت Snake Eyes را پیش می‌برد. هاسبرو امیدوار است این بازی بتواند دوباره سری G.I. Joe را به اوج بازگرداند.

ایوب دراین‌باره افزود: «بااینکه Snake Eyes یک آی‌پی جدید نیست اما امیدوار هستیم بتواند G.I. Joe را تکان دهد. ما می‌توانیم با این پروژه کارهای تازه‌ای انجام دهیم و تجربه‌ای متفاوت نسبت‌به عملکرد همیشگی خود در بازی‌های ویدیویی خلق کنیم.»

کشتار مخفیانه دشمنان در تاریکی توسط Snake Eyes از سری G.I. Joe

جالب اینجا است استودیو Atomic Arcade توسط توسعه‌دهندگان سابق شرکت راک‌استدی مدیریت می‌شود که در گذشته روی بازی Batman: Arkham Asylum کار کرده‌اند. ایوب اعتقاد دارد این استودیو در تلاش است تا بازی Snake Eyes همان موفقیتی را برای مجموعه G.I. Joe به ارمغان آورد که بازی Arkham Asylum در گذشته برای Batman به همراه داشت: «چیز مشترکی که در بین همه استودیوها می‌بینید، مدیریت و تیم‌هایی است که قبلا همان کاری را کرده‌اند که ما سعی در انجام آن داشته‌ایم.»

هنوز مشخص نیست تیم سازنده چه رویکردی از نظر طراحی و گیم‌پلی برای بازی G.I. Joe آینده در نظر گرفته است اما باتوجه‌به اینکه تمرکز این بازی روی شخصیت اسنیک آیز به‌عنوان قهرمان اصلی است، احتمالا تجربه گیم‌پلی مبتنی بر مبارزه و مخفی‌کاری باشد. تیم توسعه هنوز تاریخ رونمایی از بازی آینده را اعلام نکرده اما سابقه تیم سازنده هیجان گیمرها را برانگیخته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده