// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴

رویداد دیجیتالی THQ Nordic بازی‌ های جدیدی را به نمایش خواهد گذاشت

شرکت THQ Nordic همزمان با رونمایی از تاریخ رویداد دیجیتالی خود، اعلام کرد که جزئیات جدیدی از بازی‌های Gothic Remake و Titan Quest 2 به‌نمایش در خواهند آمد.

پیش از شروع رویداد‌های گیمینگ تابستانه، شرکت THQ Nordic از نمایش دیجیتالی خود رونمایی کرد؛ این رویداد در تاریخ ۱۲ مرداد (۲ اوت) رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران با پیش‌نمایشی از استودیو HandyGames آغاز خواهد شد.

این شرکت حضور بازی‌های Gothic Remake و Titan Quest 2 در این رویداد را تایید کرده است، اما علاوه‌بر موارد یادشده از آثار جدیدی نیز رونمایی خواهد شد. بازی‌های بعدی THQ Nordic شامل Disney Epic Mickey: Rebrushed (نسخه ریمیکی که توسط استودیو Purple Lamp در دست توسعه قرار دارد و در سال جاری منتشر خواهد شد)، بازی استراتژیک Tempest Rising از استودیو Slipgate Ironworks و Wreckreation از استودیو Three Fields Entertainment که اثری جهان‌باز در سبک Stunt Race است می‌شود.

این شرکت همچنین بازی Project Minerva از استودیو Grimlore Games را که اثری جهان‌-باز در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است در دست دارد، اما هنوز هیچ بخشی از گیم‌پلی آن تاکنون نمایش داده نشده است. هنوز مشخص نیست که آیا جزئیات جدیدی از این آثار یاد شده در رویداد بعدی THQ Nordic به نمایش درمی‌آید یا خیر، اما احتمال می‌رود که این شرکت از آثار جدیدی رونمایی کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده