// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های هفته اول بهمن 1398 برای اندروید

در اولین هفته از بهمن ماه ۹۸، یک بازی با مبارزات ریتمیک را تجربه کنید، در نقش یک مرغ قرار گیرید و خلافکاران را دستگیر کنید.

در هفته اول بهمن ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Cluck Night را معرفی کردیم که در آن بازیکنان باید در نقش چند مرغ قرار گیرند و از دست یک شکارچی فرار کنند! همچنین بازی شوتر سوم‌شخص Battle Prime را داشتیم که گرافیک خیره‌کننده‌ای را روی پلتفرم موبایل به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

ATONE: Heart of the Elder Tree

ATONE: Heart of the Elder Tree

اولین بازی هفته را به یک بازی موبایل ماجراجویی با المان‌های ریتمیک اختصاص داده‌ایم. ATONE: Heart of the Elder Tree جدیدترین ساخته استودیو Wildboy Studios است که به‌تازگی دراختیار کاربران پلتفرم اندروید قرار گرفته است. داستان بازی روایتی متفاوت از خدایان نورس را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. جایی‌که اودین با مشاهده درگیری انسان‌ها با یکدیگر تصمیم به ترک میدگارد می‌گیرد و قدرت خاصی را هم در گردنبندی قرار می‌دهد. با گذشت سال‌ها از این اتفاق و دست‌به‌دست شدن گردنبند میان نسل‌های مختلف انسان‌ها، حال زمان بازگشت او فرا رسیده است. داستان‌سرایی بازی از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود و تصمیم‌های مختلف شما روی شکل‌گیری این داستان اثرگذار است. پس باید همیشه گوش‌به‌زنگ باشید که در مواقع حساس و ضروری بهترین تصمیم‌ را بگیرید. روند گیم‌پلی بازی بدین صورت است که از ساختاری ریتمیک برای مبارزه‌های بازی استفاده کرده است. به‌نحوی‌که بازیکنان باید دکمه‌زنی‌های مختلفی را انجام دهند و هراندازه که عملکرد بهتری در این زمینه از خود نشان دهند، ضرب‌آهنگ بالاتر می‌روند و هیجان بیشتری به مبارزه انتقال پیدا می‌کند. درکنار مبارزات بازی، پازل‌ها و حل کردن آن‌ها از دیگر نکات سرگرم‌کننده بازی ATONE به‌شمار می‌روند. برای پیدا کردن راه‌حل این معماها باید به تمامی نوشته‌های داخل بازی توجه داشته باشید و از آن‌ها کمک بگیرید. این بازی برای سرویس اشتراکی اپل آرکید منتشر شده است و کاربران این سرویس می‌توانند از تجربه آن لذت ببرند.

دانلود بازی ATONE: Heart of the Elder Tree

Cluck Night

Cluck Night

Cluck Night یک بازی خلاقانه از استودیو Coconut Island Games است که با داستان و موضوع متفاوت خود بازیکنان را در نقش یک مرغ یا شکارچی قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی به‌صورت چهار در مقابل یک است و شما به‌همراه سه‌بازیکن دیگر گروهی متشکل از مرغ‌ها تشکیل می‌دهد. این مرغ‌ها باید با همکاری یکدیگر پیش از طلوع آفتاب از مزرعه فرار کنند، اما پیدا کردن راه خروج به این سادگی هم نیست. برای فرار کردن باید از درهایی عبور کنید که به هفت ژنراتور متصل هستند. همچنین شما باید با کمک دوستان خود با استفاده از بمب‌هایی که درون نقشه ظاهر می‌شوند، حداقل پنج عدد از این ژنراتورها را از کار بیاندازید. از سویی دیگر یک شکارچی هم به‌دنبال شما می‌گردد و قصد دارد از فرار گروه شما جلوگیری کند. کنترل این شکارچی هم می‌تواند به‌عهده بازیکن پنجم باشد و همین مسئله باعث هیجان‌انگیزتر شدن بازی می‌شود. اگر دست شکارچی به شما برسد با دو بار ضربه زدن می‌تواند کاراکترتان را از پای دربیاورد و سپس او را کباب کند! تمامی اتفاق‌های بازی در زمان شب رخ می‌دهد و در طول روز شکارچی به‌راحتی می‌تواند شما را پیدا کند. نقشه بازی در مکان‌های مختلفی همانند مزرعه و فروشگاه روایت می‌شود. اگر می‌خواهید با دوستان خود یک بازی سرگرم‌کننده چندنفره را تجربه کنید، Cluck Night را از دست ندهید.

دانلود بازی Cluck Night

Battle Prime

Battle Prime

بازی بعدی هفته را به یک اثر اکشن سوم‌شخص چندنفره به‌نام Battle Prime اختصاص داده‌ایم. این بازی توسط استودیو ‌Blitz Team LLC توسعه داده شده است و بازیکنان برای تجربه آن به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارند. سازندگان سعی کرده‌اند تا در ساخت بازی خود از اثر محبوب Call of Duty: Mobile الهام بگیرند و به‌همین منظور حالت‌هایی همانند Capture the Flag و Domination را در آن قرار داده‌اند. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و همین موضوع از نقاط قوت اصلی آن به‌شمار می‌رود. سازندگان در زمان عرضه بازی گرافیک آن را با بازی‌های کنسول‌ها مقایسه کرده بودند که پس از تجربه آن متوجه می‌شوید که آن‌ها پربیراه هم نگفته‌اند. نقشه‌های بازی دارای جزئیات فراوانی هستند و وقایع بازی بیشتر در مناطق شهری رخ می‌دهد. سلاح‌های بازی Battle Prime هم از تنوع مناسبی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند براساس کلاس پرایم انتخاب شده خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. این بازی هنوز در ابتدای راه قرار دارد و سازندگان می‌توانند با گرفتن بازخوردهای مختلف آن را بهتر از نسخه‌های کنونی کنند. بااین‌حال اگر می‌خواهید یک اثر آنلاین شوتر سوم‌شخص جذاب را تجربه کنید، Battle Prime می‌تواند انتخاب شما باشد.

دانلود بازی Battle Prime

Spies in Disguise: Agents on the Run

Spies in Disguise: Agents on the Run

Spies in Disguise: Agents on the Run یک بازی رانینگ بی‌انتها از استودیو Denali Games است که در جریان آن بازیکنان با قرار گرفتن در نقش شخصیت‌های انیمیشنی با همین نام، باید خلاف‌کارها را دستگیر کنند. هدایت شخصیت اصلی بازی همانند دیگر آثار این سبک است و شما باید با چپ و راست کردن کاراکتر، موانع را پشت سر بگذارید. هرکدام از شخصیت‌های بازی مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث می‌شود Spies in Disguise از دیگر بازی‌ها متمایز شود. شما برای آزاد کردن این مهارت‌های مخصوص باید در بازی پیش‌روی کنید و سکه و آیتم‌های مختلف به‌دست بیاورید. به‌عنوان مثال شخصیت لنس استرلینگ می‌تواند با استفاده از وینگ‌سوییت خود در هوا معلق شود و والتر بکر هم سکه‌ها را با دستگاه مکنده خود سکه‌ها را به‌راحتی جمع‌آوری می‌کند. در بازی موانع زیادی برای سخت‌تر شدن مراحل قرار داده‌ شده‌اند و هرچه بیشتر بتوانید زنده بمانید، ریتم و سرعت آن هم بیشتر می‌شود. بازیکنانی که بتوانند امتیاز و سکه بیشتری کسب کنند، رتبه‌شان در لیدربرد جهانی بهبود می‌بخشد. درمجموع اگر به‌دنبال یک بازی رانینگ بی‌انتهای جدید و سرگرم‌کننده می‌گردید، بازی Spies in Disguise: Agents on the Run می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Spies in Disguise: Agents on the Run

Garena Free Fire: Winterlands

Garena Free Fire: Winterlands

آخرین بازی هفته را به یک اثر بتل رویال ۵۰ نفره به‌نام Garena Free Fire: Winterlands اختصاص داده‌ایم که استودیو GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی اکشن و بتل رویال بازیکنان باید در مدت زمان ۱۰ دقیقه با دیگر افراد به‌رقابت بپردازند و آخرین کسی که زنده می‌ماند هم به‌عنوان پیروز میدان شناخته می‌شود. در ابتدای بازی بازیکنان پس از سقوط آزاد از یک هواپیما باید اسلحه‌ و تجهیزات مختلفی را برای زنده ماندن در این جزیره جمع‌آوری کنند. اسلحه‌هایی که از تنوع مناسبی برخوردار هستند و بازیکنان می‌توانند سلاح‌های همانند اسنایپ یا رگبار را برای ازبین‌بردن دیگر افراد مورد استفاده قرار دهند. همانند دیگر بازی‌های این سبک، منطقه امن نقشه بازی با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان مجبور می‌شوند برای کم نشدن نوار سلامتی خود در طول بازی درون آن قرار گیرند. سازندگان همچنین یک حالت ۴ نفره در بازی قرار داده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌صورت تیمی بازی را پیش ببرند و درنهایت در این مسابقه مرگ به پیروزی برسند. جلوه‌های بصری Garena Free Fire: Winterlands از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و بازی از این لحاظ برای بازیکنان تجربه‌ لذت‌بخشی خواهد بود. شخصیت‌های بازی هم در کلاس‌های مختلفی طراحی شده‌اند که هرکدام مهارت‌ها و توانایی‌های مخصوص به‌خود را دارند. درمجموع اگر از علاقه‌مندان بازی‌های سبک بتل رویال هستید، بازی Garena Free Fire: Winterlands می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Garena Free Fire: Winterlands

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده