// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Spies in Disguise: Agents on the Run؛ جاسوسان دونده

Spies in Disguise: Agents on the Run یک بازی موبایل بی‌انتها است که در جریان آن بازیکنان هدایت مأمورانی را برعهده می‌گیرند که باید خلافکارها را دستگیر کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی دو بعدی و رانینگ رفته‌ایم که به‌واسطه‌ی المان‌های مخصوص‌به خود، می‌تواند کاربران را برای ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Spies in Disguise: Agents on the Run، ساخته استودیو Denali Games، یک بازی رانینگ و بی‌انتها است که تیم سازنده برای سرگرم و متفاوت نشان دادن بازی خود، از المان‌های مخصوصی استفاده کرده است. درواقع بااینکه بازی آیفون و اندروید Spies in Disguise داستان خاصی ندارد، اما استودیو دنالی گیمز، از کاراکترهای انیمیشن Spies in Disguise استفاده کرده است تا درکنار کاربران بازی‌های موبایل، بتواند هواداران این انیمیشن را هم به خود جذب کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
هر یک از این کاراکترها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی و کسب سکه و آیتم‌های مختلف، آن‌ها را آزاد کنید

با شروع بازی موبایل Spies in Disguise: Agents on the Run بخش آموزشی را مشاهده می‌کنید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به بازیکن آموزش داده می‌شود. ساختار Spies in Disguise: Agents on the Run، همانند سایر بازی‌های رانینگ است. شما هدایت یکی از کاراکترهای بازی را برعهده می‌گیرید و باید با چپ و راست کردن کاراکتر، موانع را پشت سر بگذارید. همچنین در طول تجربه شما از پاورآپ‌های مختلفی در محیط استفاده شده است که با برداشتن آن‌ها، می‌توانید برای مدت زمان کوتاهی، مهارت‌های مختلفی را کسب کنید. نکته‌ای که باعث متمایز شدن Spies in Disguise: Agents on the Run از سایر بازی‌های این سبک شده، مهارت‌های هر کاراکتر است. تیم سازنده شخصیت‌های انیمیشن Spies in Disguise را به‌عنوان کاراکترهای قابل بازی در بازی موبایل Spies in Disguise: Agents on the Run قرار داده است. هر یک از این کاراکترها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی و کسب سکه و آیتم‌های مختلف، آن‌ها را آزاد کنید. برای مثال شخصیت لنس استرلینگ، دارای وینگ سوییت است که در شرایط مناسب، می‌توانید از آن استفاده کنید. این در حالی است که یکی از مهارت‌های والتر بکت، یک دستگاه مکنده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سکه‌هایی را که در آسمان قرار دارند، به‌دست آورید. ازاین‌رو هر شخصیت می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

استودیو Denali Games سعی کرده است موانع را هم به‌گونه‌ای در بازی قرار دهد که بازیکنان به‌چالش کشیده شوند. هرقدر که بتوانید بیشتر زنده بمانید، سرعت و ریتم بازی سریع‌تر می‌شود. ازاین‌رو موانع حالت غافلگیر کننده‌ای را به خود می‌گیرند و امکان دارد که نتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین تصمیم را بگیرید. بااین‌حال هرقدر که بیشتر زنده بمانید، سکه بیشتری را کسب می‌کنید و رکورد خود را در لیدربرد بهتر می‌کنید. همچنین پس از پایان هر دور، ویدیوهای تبلیغاتی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که در صورت تمایل می‌توانید این ویدیوها را تماشا کنید و سکه بیشتری را کسب کنید. از نظر بصری هم تیم سازنده از طراحی‌های انیمیشن Spies in Disguise استفاده کرده است و سعی کرده حس‌وحال انیمیشن را به بازیکن القا کند. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت در سبک رانینگ و ثبت رکورد هستید، بازی Spies in Disguise: Agents on the Run می‌تواند تجربه‌ی خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی Spies in Disguise: Agents on the Run


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده