// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Garena Free Fire: Winterlands؛ بتل رویال به سبک گارنا

در جدیدترین مقاله‌ از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل به سراغ یک بازی‌ اکشن بتل رویال ۵۰ نفره به نام Garena Free Fire: Winterlands رفته‌ایم.

بازی های بتل رویال در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین سبک‌های بازی تبدیل شده‌اند و شاهد حضور حالت بتل رویال در بازی‌های اکشن کلاسیکی مانند Battlefield و Call of Duty هم بوده‌ایم. بازی Garena Free Fire: Winterlands هم یک بازی اکشن و بتل رویال است و بازیکنان می‌توانند این بازی اندروید و آیفون را به‌طور رایگان و با حجم حدودی ۴۸۷ مگابایت از اپ‌استور، پلی استور و مایکت دانلود کنند. همچنین مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان این بازی آیفون نیز دارای خرید‌های درون برنامه‌ای بسیاری است که منبع درآمد اصلی سازندگان یک بازی‌ رایگان به شمار می‌روند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Garena Free Fire: Winterlands

سیستم گیم‌پلی بازی Garena Free Fire: Winterlands بسیار آشنا و ساده است و بازیکنان در این بازی یک بتل رویال ۵۰ نفره را در مدت زمان ۱۰ دقیقه تجربه می‌کنند و باید با ازبین‌بردن دشمنان و زنده ماندن به‌عنوان نفر آخر به پیروزی دست پیدا کنند. بازیکنان در بتل رویال پس از سقوط آزاد از یک هواپیما، کنترل شخصیت خود را به عهده می‌گیرند که باید با رفتن به سمت نقطه‌ی مد نظر، اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف برای زنده ماندن در این جزیره را جمع آوری کنند. اسلحه‌های بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و انواع اسلحه از Snipe تا Machine Gun برای جمع آوری توسط بازیکنان وجود دارد. نکته‌ی مهم دیگر در این بتل رویال، کوچک شدن مداوم Safe Zone در جزیره است و بازیکنان باید تمام مدت در این Safe Zone باشند زیرا در غیر این صورت با از دست دادن نوار سلامتی خود، کم کم از بازی کنار خواهند رفت. همچنین در بازی حالت بازی ۴ نفره به‌صورت  Squad  وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به‌صورت چت صوتی باهم ارتباط برقرار کنند و به کمک یکدیگر، در بتل رویال به پیروزی برسند.

Garena Free Fire: Winterlands یک بتل رویال ساده‌ی ۵۰ نفره با محدودیت زمانی ۱۰ دقیقه‌ای است

Garena Free Fire: Winterlands از لحاظ گرافیکی نسبت به حجم بازی، در سطح خوبی قرار دارد و بافت‌ها و محیط‌های نقشه‌ی بازی به خوبی طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند. کاراکتر‌های بازی و تحت کنترل بازیکنان نیز در کلاس‌های مختلفی قرار دارند و هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ گیم‌پلی دارای تفاوت‌های قابل توجهی با هم هستند. کنترل‌های بازی به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی شده است و بازیکنان می‌توانند به خوبی با حفظ دید خود به میدان نبرد، به کنترل کاراکتر خود بپردازند. صداگذاری در بازی‌های بتل رویال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند با گوش دادن دقیق به صداهای اطراف خود، از وجود دشمنان نزدیک خود باخبر شوند و نسبت به ازبین‌بردن آن‌ها اقدام کنند.

Garena Free Fire: Winterlands

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال هستید، بازی Garena Free Fire: Winterlands یک بتل رویال ساده مانند سایر بازی‌های هم سبک خود است که دارای حجم قابل قبول و گرافیک و گیم‌پلی روان و خوبی است.

دانلود بازی Garena Free Fire: Winterlands


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده