// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های دی 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در دی ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه بازی‌های متنوعی نظیر بازی اندروید و آیفون Forgotton Anne‏ و بازی نقش‌آفرینی My Zombie Wife بودیم که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفتند.

در میان بازی‌های رایگان دی ماه، شاهد عرضه آثار ماجراجویی مختلفی بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به بازی اندروید و آیفون Destiny of Khando‏ اشاره کرد که در آن بازیکنان باید سیاره را از شر هیولاها نجات دهند. همچنین برای علاقه‌مندان به آثار ماجراجویی هم بازی‌هایی همانند Mineblast!!‏ و Snowman Story‏ را داشتیم همگی به‌صورت رایگان برای پلتفرم موبایل منتشر شدند.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید دی ماه همراه زومجی باشید.

Auto Chess for Heroes Infinity‏

Auto Chess for Heroes Infinity‏

  • سبک: استراتژی
  • استودیو سازنده: DIVMOB

اولین بازی رایگان این ماه Auto Chess for Heroes Infinity‏ نام دارد که یک بازی اکشن از استودیو DIVMOB است که در آن ماجراجویی‌های قهرمانان در جهانی مملو از شیاطین را روایت می‌کند. در این بازی شما وارد دنیای Heroes Infinity می‌شوید و سفر رویایی خود را از میان سرزمین‌ها و شهرهای مختلف آغاز می‌کنید. نبردهای بازی به‌صورت همزمان و استراتژیک هستند و از جلوه‌های دینامیک و انیمیشن‌های مختلفی بهره می‌برند. در این بازی می‌توانید با کسب امتیاز قهرمان‌های مختلف را آزاد کنید و آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرده تا یک تیم قدرتمند بسازید. بازی در مجموع ۶ حالت مختلف دارد که هرکدام تجربه متنوعی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهند. برای مثال در حالت ماجراجویی (Adventure) بازی شما می‌توانید تجربه کسب کنید و با شکست دادن دشمنان‌، سطح قهرمان‌های خود را ارتقا دهید. در حالت Skyscraper با پشت سر گذاشتن مراحل در سطوح سختی مختلف، تیم افسانه‌ای خود را به‌چالش بکشید و در حالت Star Gates قطعات جداگانه قهرمانان را جمع‌آوری کنید تا بتوانید قهرمانان اسرارآمیز را فراخوانی کنید. مبارزات بازی در محیطی همانند شطرنج و به‌صورت پنج‌درمقابل‌پنج صورت می‌پذیرد و بازیکنان با شکست حریفان خود می‌توانند رتبه‌شان را در لیدربرد جهانی بهبود بخشند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی هستید، Auto Chess for Heroes Infinity را از دست ندهید.

دانلود بازی Auto Chess for Heroes Infinity‏

Destiny of Khando: Action Platformer 2D‏

Destiny of Khando: Action Platformer 2D‏

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Orientino Games‏

Destiny of Khando یک بازی ماجراجویی با المان‌های پلتفرمر است که استودیو Orientino Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در داستان بازی بشریت باری دیگر درخطر افتاده است و این سؤال پیش می‌آید که آیا شما به‌اندازه‌ای شجاع هستید که بتوانید سیاره را از شر هیولاها نجات دهید؟ طراحی مراحل بازی به‌صورت دستی انجام شده است و در پنج دنیای گوناگون ۵۰ مرحله مختلف پیش‌روی بازیکنان قرار می‌گیرد. بازیکنان برای اتمام این بازی باید پنج باس‌فایت هیجان‌انگیز را پشت‌سر بگذارند که هرکدام می‌تواند به‌نحوی چالش‌انگیز باشد. همچنین شما برای خرید توانایی‌های جدید الماس‌های درون بازی را جمع‌آوری کنید. مبارزات به‌صورتی است که سازندگان دشمنان با درجه‌سختی‌های مختلف را در بازی گنجانده‌اند تا تجربه Destiny of Khando هیچ‌وقت تکراری نشود. تمامی انیمیشن‌های بازی به‌صورت پیکسل آرتی طراحی شده است و حس نوستالژیکی را به بازیکنان منتقل می‌کند. در مجموع بازی Destiny of Khando اثری ماجراجویی و سرگرم‌کننده است که می‌تواند چند ساعتی شما را مشغول نگه دارد.

دانلود بازی Destiny of Khando: Action Platformer 2D‏

Era Combat - Online PvP Shooter

Era Combat - Online PvP Shooter

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: Mad Dog Games, LLC

Era Combat یک بازی اکشن و شوتر است که در آن شما باید با بهترین بازیکنان سراسر جهان شانه‌به‌شانه وارد نبرد شوید. مکانیزم مبارزات این بازی شوتر اول‌شخص، به‌صورت تیمی است و باید از میان سلاح‌های علمی‌-تخیلی منحصر به‌فرد، توانایی‌ها، تکنولوژی‌ها و جت‌پک‌هایی که در نقشه بازی تعبیه شده‌اند، تجهیزات خود را انتخاب کنید. در این بازی شما می‌توانید مأموریت‌های PvP مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و تمام تلاش خود برای رسیدن به پیروزی بکنید. Era Combat اثری عالی برای طرفداران شوتر سه‌بعدی پرسرعت با تیم‌های کوچک است که در آن کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند بسیار مرگ‌بار باشد. نبردهای بازی به‌صورت سه‌درمقابل‌سه هستند و سازندگان برای راحتی بازیکنان قابلیت نشانه‌گیری خودکار را در آن فعال کرده‌اند. همچنین لازم به‌ذکر است که نقشه بازی بسیار پیچیده است و سازندگان بهترین راه‌حل را استفاده از جت‌پک و پرواز بر فراز این نقشه معرفی کرده‌اند. بازی از رویدادهای متداولی بهره می‌برد که به‌شما اجازه می‌دهد در آن‌ها امتیاز کسب کنید. شما می‌توانید این باز اکشن را هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Era Combat - Online PvP Shooter

Forgotton Anne‏

Forgotton Anne‏

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Hitcents

Forgotton Anne‏ یک بازی ماجراجویی جذاب از استودیو Hitcents است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. مکانی را تصور کنید که در آن تمامی چیزهای گمشده و فراموش‌شده قرار گرفته‌اند. مواردی همانند اسباب‌بازی‌های قدیمی، نامه‌ها، جوراب‌ها و غیره که هرکدام داستانی در پس‌زمینه خود دارند. سرزمین‌های فراموش‌شده (Forgotten Lands) دنیایی جادویی است که با اشیایی که از خاطره‌ها فراموش شده‌اند، پر شده است. این بازی درواقع اثری ماجراجویی با داستان‌سرایی معناگرا و پازل‌های پلتفرمینگ مختلف است که در آن شما در نقش دختری به‌نام Anne قرار می‌گیرید که وظیفه حفظ نظم در این دنیا را به‌عهده دارد. او باید شورشی را که ممکن است از بازگشت او و اربابش Bonku به‌دنیای انسان‌ها جلوگیری کند، سرکوب کند. طراحی محیط‌های بازی به‌شدت زیبا هستند و هرکدام درون خود محتوا و شخصیت خاصی را دربر گرفته‌اند. شما برای حل معماها و کنترل حیات سرزمین Forgotten Lands باید نیرویی به‌نام Anima را به‌کنترل خود در آورید. همچنین می‌توانید با انتخاب دلخواه دیالوگ‌ها و کارهایی که در طول بازی انجام می‌دهید، روند داستانی بازی را براساس دلخواه خود تغییر دهید. جلوه‌های بصری بازی و طراحی شخصیت‌ها به‌صورت کارتونی است و تجربه فراموش‌نشدنی‌ای را برای شما رقم می‌زند.

دانلود بازی Forgotton Anne‏

Hoop League Tactics‏

Hoop League Tactics‏

  • سبک: ورزشی
  • استودیو سازنده: Koality Game‏‏

بازی بعدی ماه را به یک اثر ورزشی و سرگرم‌کننده از استودیو Koality Game اختصاص داده‌ایم. Hoop League Tactics یک بازی بسکتبال است که در آن بازیکنان تنها می‌توانند این ورزش را در حالت‌های هجومی و دفاعی تجربه کنند. به‌نحوی‌که در گیم‌پلی بازی اگر موفق شوید تا توپ را از حریف خود به‌دست بیاورید، در حالت تهاجمی قرار می‌گیرید و در غیر این صورت باید از سبد خود در مقابل حمله حریف دفاع کنید. در حالت تهاجمی بازی Hoop League Tactics شما می‌توانید با پاس دادن به موقعیت کسب امتیاز برسید. درواقع در این بازی شما اختیار بازی کردن در تمام نقاط زمین را ندارید و تنها در شرایط دفاعی و هجومی می‌توانید کنترل تیم خود را به‌عهده بگیرید. زمانی‌که شما توپ را دراختیار دارید می‌توانید سایر بازیکنان را در جایگاه مناسب قرار دهید. شما قادر هستید تا با استفاده از پاس دادن، پرتاب توپ و دریبل زدن در مسابقه خود به پیروزی برسید. در حالت تدافعی هم باید مانع از پرتاب توپ و امتیاز گرفتن توسط حریف شوید. درواقع شما می‌توانید با زمان‌بندی مناسب و ضربه زدن روی بازیکن خود، توپ را از تیم حریف بربایید و در حالت تهاجمی قرار گیرید. استودیو سازنده از دو حالت بازی دوستانه و بازی‌های فصلی برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کرده است تا بتوانند تجربه‌ای طولانی و لذت بخشی را کسب کنند. بازی Hoop League Tactics با گرافیک دوبعدی و پیکسلی خود اثری است که می‌تواند علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال را برای ساعاتی سرگرم خود کند.

دانلود بازی Hoop League Tactics

Icy Drift‏

Icy Drift‏

  • سبک: آرکید
  • استودیو سازنده: Bushiroad International Pte Ltd‏

Icy Drift یک بازی آرکید و سرگرم‌کننده از استودیو Bushiroad است که در آن بازیکنان با قرار گرفتن در نقش یک حیوان منطقه‌های خطرناک قطب جنوب را گشت‌و‌گذار کنند. در حالت Classic Mode می‌توانید برای رسیدن به پرچم انتهایی هر مرحله تلاش کرده و با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر، شخصیت‌ها و تجهیزات مختلفی را‌ آزاد کنید. بازی از لحاظ تعداد مراحل بسیار راضی کننده است، به‌نحوی‌که سازندگان در آن ۱۶۰ مرحله کلاسیک با درجه سختی‌های مختلف را قرار داده‌اند. علاوه‌بر حالت کلاسیک، بازیکنان می‌توانند در حالت بی‌پایان (Endless) برای رسیدن به بهترین امتیاز تلاش کنند. همچنین در بازی حالت دیگری هم به‌نام Survival Mode وجود دارد که سخت‌ترین چالش‌های ممکن را به بازیکنان ارائه می‌کند. سازندگان در بازی بیش از ۳۰ آیتم مختلف قرار داده‌اند تا شما آن‌ها را پیدا کرده و امتیاز کسب کنید. در مجموع Icy Drift‏ اثری است که در آن می‌توانید تا جایی که می‌توانید دریفت بکشید و از آن لذت ببرید. این بازی سرگرم‌کننده را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Icy Drift‏

Match City

Match City

  • سبک: معمایی
  • استودیو سازنده: CHILLINGO‏‏

بازی بعدی فهرست این ماه Match City نام دارد که توسط استودیو CHILLINGO برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما می‌توانید شهر رویاهای‌تان را به بهترین شکل ممکن بسازید. برای ساخت بلوک‌های ساختمانی شهر، تنها کافی است سه یا تعدادی بیشتر از قطعات شهر را با یکدیگر ادغام کنید. هرچه بیشتر بتوانید عملیات ادغام کردن را انجام دهید، با سرعت بیشتری سطح خود را بالا می‌برید. لازم به‌ذکر است که نحوه رشد شهر و ادغام قطعات به شما بستگی دارد. شما به‌عنوان شهردار این شهر باید آن را به مکانی تبدیل کنید که مردم بیشتری در آن بتوانند سکونت کنند. با ارائه خدماتی همانند خانه‌های زیبا، مکان‌های تفریحی سرگرم‌کننده، فضای بیرونی زیبا، مشاغل مختلف و ابزارهای کمکی مفید مردم بیشتری را به شهر خود جذب کنید. هرچه جمعیت شهرتان بیشتر شود، امتیازهای بیشتری کسب می‌کنید و ساختمان‌های بیشتری برای ادغام کردن به‌دست خواهید آورد. در بازی Match City همه‌چیز درباره ادغام کردن است و شما با انجام آن خواهید توانست بیش از صد خانه، شغل، مکان‌های کلاسیک و سرویس‌های گوناگون را آزاد کنید. بازی Match City را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت انحصاری از فروشگاه پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Match City

Mineblast!!‏

Mineblast!!‏

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: NEUTRONIZED‏

Mineblast!!‏ یک بازی پلتفرمر سرگرم‌کننده از استودیو NEUTRONIZED‏ است که تمامی محیط آن قابل تخریب است.در این بازی شما می‌توانید در قالب شخصیت‌های دوست‌داشتنی Super Cat Tales قرار گیرید و همه‌چیز را منفجر کنید. به‌صورتی‌که بازی به‌شما اجازه می‌دهد با انفجار دیوارها، راه خود را پیدا کنید یا با منفجر کردن پلتفرم‌های چوبی از آن‌ها پل بسازید. همه‌چیز در این بازی به میزان خلاقیت شما بستگی دارد و این شما هستید که با انفجارهایی که انجام می‌دهید راه خود را برای پیش بردن در بازی پیدا می‌کنید. سازندگان هم در این مراحل و رازهای مخفی مختلفی را در بازی گنجانده‌اند تا بازیکنان برای پیدا کردن آن‌ها تلاش کنند. گرافیک پیکسل آرتی بازی درکنار موسیقی لذت‌بخش آن باعث شده است تا Mineblast به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. پس اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مختلف را تجربه کنید، Mineblast!!‏ را از دست ندهید.

دانلود بازی Mineblast!!‏

My Zombie Wife

My Zombie Wife

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: Lemon Jam Studio‏‏

My Zombie Wife یکی از عجیب‌ترین بازی‌های زامبی‌محوری است که به‌تازگی روی پلتفرم موبایل منتشر شده است. این بازی توسط استودیو Lemon Jam Studio‏‏ توسعه یافته است و در داستان آن یک ویروس اکثر مردم را آلوده و آن‌ها را به زامبی تبدیل کرده است. در این بین فردی وجود دارد که همسر عزیزش هم به زامبی تبدیل شده است و او قصد دارد تا راهی را پیدا کرده و عشق زندگی‌اش را درمان کند. او گمان می‌کند که با مواد مختلف و مقدار زیادی تحقیق، واکسنی بسازد که بتواند زندگی خود و همسرش را به حالت عادی بازگرداند. در این بازی شما باید همزمان هم روی واکسن تحقیق کنید و هم همسر زامبی‌شده را تغذیه کنید. شما باید برای جمع‌آوری مواد مورد نیاز ساخت واکسن هر چیزی که در خیابان است نابود کنید. همچنین می‌توانید با شخصیت‌های غیرقابل بازی صحبت کرده و از آن‌ها اطلاعات کسب کنید. شخصیت اصلی بازی قابل ارتقا است و می‌توانید او و گاری‌اش را ارتقا دهید. همچنین در طول مسیر سلاح‌های قدرتمندتر و مهارت‌های بهتری را به‌دست آورید تا دیگر زامبی‌ها را نابود کنید.

دانلود بازی My Zombie Wife

OverDrive

OverDrive

  • سبک: اکشن و ماجراجویی، موسیقی
  • استودیو سازنده: MAGIC Spell Studios‏

Overdrive یک بازی ریتمیک جذاب از استودیو MAGIC Spell Studios است که در آن شما باید در جاده‌های شهر میامی دهه ۸۰ و با ریتم موسیقی گوش‌نواز رانندگی کنید. برای همگام بودن با موسیقی بین خطوط تغییر مسیر دهید و زمانی‌که در اوج هستید، مواظب موانع هم باشید. هر موسیقی روی سرعت و جلوه‌های بصری محیط اثر می‌گذارد. در این بازی با ریتم موسیقی ساختمان‌ها شروع به پرش می‌کنند و خورشید هم شروع به تپیدن می‌کند. با نواختن کامل موسیقی‌ها، کامل کردن چالش‌ها و رسیدن به بالاترین امتیاز، سکه به‌دست آورید. همچنین سازندگان در بازی بخش شخصی‌سازی قرار داده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از سکه‌های به‌دست آمده در گاراژ خود روی ظاهر خودرو هزینه کنید. OverDrive برای طرفداران بازی‌های ریتمیک و ماجراجویی انتخاب مناسبی است که می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم خود کند.

دانلود بازی OverDrive

Snowman Story‏

Snowman Story‏

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Odencat Inc‏‏

بازی بعدی با استفاده از یک ایده داستانی جذاب تجربه‌ای لذت‌بخش و احساسی را برای بازیکنان رقم زده است. بازی Snowman Story ساخته استودیو Odencat Inc اثری است که شما را در نقش یک آدم‌برفی قرار می‌دهد که باید برای فرار از فصل بهار و آب شدن جان خود را نجات دهد. در داستان بازی یک کلاغ خبر فرا رسیدن فصل بهار را به آدم‌برفی داستان بازی می‌دهد و آدم‌برفی حالا می‌داند که زمان زیادی برای زنده ماندن ندارد. او برای نجات یافتن تصمیم می‌گیرد به مکانی مقدس در شمال برود، جایی‌که بهار هیچ‌وقت به آن‌جا نمی‌رسد. در طول مسیر معماهای مختلفی قرار داده‌ شده‌اند که با حل کردن آن‌ها داستان بازی پیش می‌رود. البته سازندگان در این بخش سخت‌گیری نکرده‌اند و گزینه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا بدون حل کردن معما هم بتوانند بازی را ادامه دهند. همچنین در طول راه شما بقایای آب شده دیگر آدم‌برفی‌ها را مشاهده می‌کنید که در راه رسیدن به سرزمین نجات خود شکست خورده‌اند. شما می‌توانید با لمس کردن بقایای آن‌ها، خاطرات‌ و زندگی‌شان را پیش از زمان آب شدن مشاهده کنید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و در مجموع با اثری ساده و در عین‌حال سرگرم‌کننده روبه‌رو هستیم.

دانلود بازی Snowman Story‏

Spies in Disguise: Agents on the Run‏

Spies in Disguise: Agents on the Run‏

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Denali Games LLC‏

انیمیشن جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise) روی پرده سینماها رفته است و به‌همین مناسبت‌ هم استودیو Denali Games LLC‏ بازی موبایل این اثر را در اختیار مخاطبان قرار داده است. این بازی رانینگ Spies in Disguise: Agents on the Run‏ نام دارد و سازندگان برای سرگرم‌کننده و متفاوت نشان دادن آن از المان‌های گیم‌پلی مخصوصی استفاده کرده‌اند. در این بازی بازیکنان می‌توانند در نقش شخصیت‌های محبوب این انیمیشن شامل لنس استرلینگ، والتر بکت و مارسی کپل قرار گیرند. شما همچنین می‌توانید در سراسر جهان سفر کنید، مأموریت‌های مختلف را پشت سر بگذارید و نقشه‌های شوم شخصیت‌های منفی را خنثی کنید. هر یک از این کاراکترها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی و کسب سکه و آیتم‌های مختلف، آن‌ها را آزاد کنید. برای مثال شخصیت لنس استرلینگ، دارای وینگ سوییت است که در شرایط مناسب، می‌توانید از آن استفاده کنید. این در حالی است که یکی از مهارت‌های والتر بکت، یک دستگاه مکنده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سکه‌هایی را که در آسمان قرار دارند، به‌دست آورید.  سازندگان محیط‌های انیمیشن را در این بازی به‌خوبی بازسازی کرده‌اند و انجام هر چالش گجت‌های جاسوسی هیجان‌انگیزی همانند جلیقه پرواز، چتر آتش‌دهنده و غیره را برای بازیکنان آزاد می‌کند. این بازی رانینگ اکشن لحظات سرگرم‌کننده‌ای از انیمیشن Spies in Disguise را برای بازیکنان تداعی می‌کند. از دیگر نکات جالب توجه بازی می‌توان به صداپیشگان اصلی یعنی ویل اسمیت و تام هالند اشاره کرد.

دانلود بازی Spies in Disguise: Agents on the Run‏

Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare‏

Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare‏

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: GDCompany‏

Steel Rage: Robot Cars یک بازی اکشن از استودیو GDCompany است که در آن بازیکنان سراسر جهان می‌توانند با سوار شدن بر خودروی زره‌ای و مجهز خود در رقابتی PvP به نبرد یکدیگر بروند. بدین منظور شما باید خودرو، شاسی، سلاح‌های جنگی و توانایی‌های مختلف را انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. بازی از قابلیت شخصی‌سازی کاملی بهره می‌برد که در آن می‌توانید بدنه خودرو و تجهیزات آن را مطابق میل خود انتخاب کنید. در بخش شاسی خودرو می‌توانید از سیستم‌تعلیق‌های مختلفی در آن استفاده کنید. به‌صورتی‌که می‌توانید حتی شاسی خود را به یک خودروی ۶ چرخ یا یک سواری آف‌رود تبدیل کنید. شما می‌توانید رنگ‌آمیزی‌های مختلفی را برای خودرو انتخاب کرده و یک خودروی سریع را به یک ماشین جنگی تبدیل کنید. تنوع سلاح‌ها در بازی مثال‌زدنی است و سازندگان دست بازیکنان را در این زمینه باز گذاشته‌اند. همچنین می‌توانید امکانات ویژه و منحصربه‌فردی همانند حفاظ انرژی، نیترو یا قابلیت نامرئی شدن را به خودروی خود اضافه کنید. استفاده مناسب از هرکدام از این توانایی‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به پیروزی کمک کند. در هر نبرد حداکثر ۳۰ خودروی جنگی می‌توانند با یکدیگر به مبارزه بپردازند. همچنین رقابت‌های ۶ در مقابل ۶ بازی از نکات مثبت و ویژه بازی Steel Rage: Robot Cars به‌شمار می‌رود.

دانلود بازی Steel Rage: Robot Cars PvP Shooter Warfare‏

Tap Tap Fish - Abyssrium Pole‏

Tap Tap Fish - Abyssrium Pole‏

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو سازنده: FLERO Games‏‏

در بازی Tap Tap Fish - Abyssrium Pole‏ شما قادر هستید تا آکواریومی با حال‌وهوای دریای قطب شمال داشته باشید. این بازی توسط استودیو FLERO Games‏‏ توسعه داده شده است و تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. فضای بازی در آیس‌برگ‌های دریای قطب شمل رخ می‌دهد و می‌توانید در آن آرامش لذت‌بخش اقیانوس قطب را تجربه کنید. در این بازی خرس و روباه قطبی، شیرهای دریایی و بسیاری حیوانات دوست‌داشتنی دیگر درکنار تعدادی بی‌شمار ماهی انتظار شما را می‌کشند. طراحی بصری حیوانات به‌خوبی و زیبایی انجام شده است و سازندگان اطمینان دارند که مخاطبان آن‌ها را دوست خواهند داشت. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش سطح آیس‌برگ تنهای خود را ارتقا دهید. با سرعت بخشیدن به ضربات خود می‌توانید به آن دکوراسیون اضافه کنید و با استفاده از قلب‌های درون بازی، ماهی‌ها و حیوانات را در آن به‌وجود آورید. سازندگان همچنین در موسیقی پس‌زمینه بازی صدای وال‌ها و صدای قطرات آب را گنجانده‌اند و تجربه‌ای آرام‌بخش را برای بازیکنان رقم زده‌اند. Tap Tap Fish هم‌اکنون از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Tap Tap Fish - Abyssrium Pole‏

Taxi Sim 2020‏

Taxi Sim 2020‏

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو سازنده: Ovilex Soft‏

آخرین بازی این فهرست را به یک اثر شبیه‌ساز رانندگی اختصاص داده‌ایم که در آن باید در نقش یک راننده تاکسی قرار گیرید و زندگی او را از نزدیک تجربه کنید. بازی Taxi Sim 2020‏ اثری متفاوت از استودیو Ovilex Soft است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به‌واسطه گیم‌پلی جذاب خود سرگرم کند. در این بازی شما باید در شهرهای بزرگی همانند نیویورک، میامی، رم و لس‌آنجلس سوار تاکسی خود شوید و مسافران مختلفی را به مقصد برسانید. سازندگان در این بازی بیش از ۳۰ خودروی مختلف را دراختیار کاربران قرار داده‌اند. شما باید سبک رانندگی خود را مطابق با درخواست مسافر تغییر دهید. برای مثال اگر مسافر شما عجله دارد، اهمیتی نمی‌دهد که شما از چراغ قرمز عبور کنید. همچنین ممکن است اشخاصی را سوار کنید که از رانندگی خطرناک شما وحشت کنند. ابتدا شما کار خود را با خودروهای معمولی آغاز می‌کنید و با پیش‌روی در بازی و جمع‌آوری پول، می‌توانید ماشین‌های لوکس و اسپرت را خریداری کنید. گرافیک بصری بازی و رانندگی در محیط جهان‌باز آن بسیار لذت‌بخش است. طراحی خودروها به‌خوبی انجام شده است و به تجربه رانندگی واقعی نزدیک است. شما می‌توانید در بخش کریر بازی پیشرفت کنید، در بخش Free Roam با آرامش در نقشه‌های بازی رانندگی کنید یا با دوستان خود در حالت چند‌نفره آنلاین بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی Taxi Sim 2020‏


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده