// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Hoop League Tactics؛ تجربه‌ای متفاوت از بسکتبال

Hoop League Tactics یک بازی موبایل ورزشی است که تیم سازنده سعی کرده تجربه‌ی جذاب و سرگرم‌کننده از ورزش بسکتبال را در اختیار مخاطب قرار دهد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ورزشی رفته‌ایم؛ محصولی که سعی دارد شکل‌وشمایل متفاوتی از ورزش بسکتبال را به‌نمایش بگذارد و مخاطبان آن را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Hoop League Tactics، ساخته استودیو Koality Game، یک بازی کاملا رایگان است که بدون اتصال دائم به اینترنت می‌توانید آن را تجربه کنید. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Hoop League Tactics داستان خاصی را روایت نمی‌کند و گیم‌پلی، موردی است که شما را سرگرم می‌کند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

با شروع بازی موبایل Hoop League Tactics، به‌صورت خودکار وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. سیستم آموزشی Hoop League Tactics بدین صورت است که ابتدا ازطریق یک نوشته، شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید، توضیح داده می‌شود و در ادامه باید وظیفه‌ای را که به شما سپرده شده است، انجام دهید. ازاین‌رو در جریان توضیحات مختلف، بازیکن می‌تواند به‌خوبی به‌ساختار بازی آشنایی پیدا کند. سیستم بازی کردن در Hoop League Tactics بدین صورت است که با شروع بازی، اگر توانستید توپ را از چنگ حریفان در بیاورید، در حالت تهاجمی قرار خواهید گرفت و اگر موفق به انجام این کار نشدید، در حالت تدافعی قرار می‌گیرید. حالت تهاجمی در بازی موبایل Hoop League Tactics به این معنی است که تیم شما وارد زمین حریف می‌شود و باید با پاس دادن، موقعیت مناسب برای کسب امتیاز را پیدا کنید. موردی که باعث متمایز شدن بازی اندروید و آیفون Hoop League Tactics از سایر بازی‌های این ورزش می‌شود، نوع تجربه‌ی بازی است. در اینجا شما اختیار بازی کردن در تمام نقطه زمین را ندارید و تنها در شرایط تهاجمی و تدافعی، هدایت تیم خود را برعهده می‌گیرید.

در Hoop League Tactics شما اختیار بازی کردن در تمام نقطه زمین را ندارید و تنها در شرایط تهاجمی و تدافعی، هدایت تیم خود را برعهده می‌گیرید

ازاین‌رو زمانی‌که توپ در دست بازیکنان تیم قرار دارد، می‌توانید سایر بازیکن‌ها را برای قرار گیری در جایگاه مناسب تکان دهید یا بازیکنی که توپ را دارد، به نقاط مختلف ببرید. همچنین ویژگی پاس دادن، پرتاب توپ و دریبل زدن هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در اختیار شما قرار داده شده است. به‌واسطه‌ی این ویژگی‌ها، بازیکنان می‌توانند استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنند. برای مثال می‌توانید بازیکن آزاد تیم خود را نزدیک به سبد قرار دهید. در ادامه به او پاس دهید تا شرایط دانک زدن را پیدا کند. این مورد باعث می‌شود تا شرایط شما برای کسب امتیاز بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند. جدا از حالت تهاجمی و فعالیت‌های مخصوص‌به آن، بازیکنان زمانی‌که در حالت تدافعی قرار می‌گیرند، باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مانع از پرتاب توپ و امتیاز گرفتن توسط حریف شوند. به‌عبارتی با زمان‌بندی مناسب و ضربه‌زدن روی بازیکن خود، می‌توانید توپ را از تیم حریف بدزدید و در حالت تهاجمی قرار بگیرید. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

استودیو سازنده از دو حالت بازی دوستانه و بازی‌های فصلی برای سرگرم کردن مخاطب استفاده کرده است تا بتوانند تجربه‌ای طولانی و لذت بخشی را کسب کنند. از نظر بصری هم بازی آیفون و اندروید Hoop League Tactics طراحی دو بعدی و پیکسلی را ارائه می‌دهد. همچنین اکثر تیم‌های NBA هم استفاده شده است تا کاربر به‌واسطه‌ی تیم محبوب خود، مشغول تجربه‌ی Hoop League Tactics شود. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی موبایل Hoop League Tactics گزینه‌ی مناسبی برای شما است. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Hoop League Tactics


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده