// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

تیم MIBR با حضور بازیکن جدیدش در مسابقات ESL One: Cologne 2019 شرکت خواهد کرد

بازیکن جدید تیم MIBR معرفی شد و قرار است در مسابقات ESL One Cologne 2019 و سه رویداد دیگر این تیم را همراهی کند.

تیم MIBR طی قراردادی لوکاس تلیس برزیلی را که با نام مستعار LUCAS1 شناخته می‌شود، جایگزین felps کرد. این بازیکن ۲۳ ساله در حال حاضر در کمپ تیم MIBR که در کشور آلمان برپا شده است، حضور پیدا کرده است و در حال تمرین کردن با هم‌تیمی‌های جدیدش جهت آماده شدن برای مسابقات پیش رو است. مرحله اصلی تورنمنت ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از فردا شروع می‌شود و تیم MIBR یکی از شانزده تیم حاضر در این رویداد خواهد بود که در اولین بازی خود در گروه دوم بایستی با تیم Fnatic روبه‌رو شود.

تیم کانتر استرایک MIBR بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات IEM Katowice Major دیگر نتوانست در سال میلادی جاری برای کسب عناوین دیگری نمایش خوبی داشته باشد. بازی ضعیف این تیم برزیلی در هفته‌های اخیر باعث حذف شدن این تیم از مرحله اصلی مسابقات WESG، باختن تمامی بازی‌ها در رویداد BLAST Pro Series Sao Paulo و خروج زود هنگام آن‌ها در مرحله گروهی مسابقات StarSeries i-League Season 7 شد.

کسب عنوان سوم مسابقات BLAST Pro Series Miami و قرار گرفتن در جایگاه چهارم مسابقات IEM Sydney برای مدت کوتاهی امید را به طرفداران تیم MIBR بازگرداند ولی باز هم شاهد نمایش ضعیف تیم در مسابقات بعدی بودیم. Fallen و هم‌تیمی‌هایش بعد از دو بازی از دور مسابقات ECS Season 7 حذف شدند و در مرحله اصلی نهمین فصل مسابقات ESL Pro League نیز نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند.

LUCAS1 پیش از این در تیم Immortals بازی کرده است و سابقه حضور در فینال مسابقات PGL Major Krakow را نیز دارد. این بازیکن در گذشته جزو افرادی بوده است که Fallen، کاپیتان فعلی تیم MIBR به دنبال جذب او بوده است و در سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان یکی از اهداف اصلی برای جایگزین شدنش با fnx مطرح شده است.

لوکاس تلیس معروف به LUCAS1 اواسط سال ۲۰۱۸ با تیم Luminosity قرارداد خود را رسمی کرده است و طبق خبری که اخیرا تایید شده است قرار است تا بعد از مسابقات StarLadder Major به عنوان یک بازیکن قرضی در تیم MIBR حضور پیدا کند. این بدین معنا است که این بازیکن در چهار رویداد ESL One Cologne ،BLAST Pro Series Los Angeles ،IEM Chicago و دومین رویداد Major سال ۲۰۱۹ تیم MIBR را همراهی خواهد کرد. 


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده