// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

نمایش ضعیف Astralis و قهرمانی Team Vitality در مسابقات ECS بازی CSGO

تیم‌های برتر هفتمین فصل مسابقات Esports Championship Series بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

مرحله اصلی هفتمین فصل مسابقات Esports Championship Series بازی Counter Strike: Global Offensive، ساعاتی قبل به پایان رسید. در این رویداد تیم‌های پرطرفداری مانند Astralis و MIBR حضور داشتند که انتظار می‌رفت شاهد صعود آن‌ها به مراحل حذفی و پیگیری بازی‌هایی از قبل پیش‌بینی شده باشیم. ولی با شروع مرحله گروهی مسابقات، همه چیز به شکل دیگری رقم خورد و تیم‌های Astralis ،Ninjas in Pyjamas ،MIBR و Complexity Gaming با نمایش ضعیفی که در این مرحله از خود نشان دادند، از دور مسابقات حذف شدند.

وضعیت تیم‌ها بعد از اتمام مرحله گروهی

گروه Aگروه B
تیمبردباختتیمبردباخت
NRG Esports۲۰North۲۰
FURIA Esports۲۱Team Vitality۲۱
Astralis۱۲Complexity Gaming۱۲
Ninjas in Pyjamas۰۲MIBR۰۲

در مرحله حذفی مسابقات تیم NRG Esports و Team Vitality در بازی نیمه‌نهایی با یکدیگر روبه‌رو شدند که در نهایت تیم Vitality با کسب پیروزی در نقشه‌های Overpass و Mirage توانست به عنوان اولین تیم، راهی فینال مسابقات شود. در سمت دیگر دو تیم North و FURIA Esports بایستی به مصاف یکدیگر می‌رفتند. تیم FURIA با توجه به اینکه توانسته بود در مرحله گروهی مسابقات تیم Astralis را در نقشه Nuke شکست دهد و به عنوان تیم دوم گروهش راهی بازی نیمه‌نهایی شود از روحیه خوبی برخوردار بود و در بازی با تیم North نیز توانست با نتایج ۱۶:۱۱ و ۲۲:۲۰ این تیم را زمین‌گیر کند و راهی فینال مسابقات ECS شود.

thank you for your service

فینال هفتمین فصل مسابقات Esports Championship Series در نقشه‌های Inferno و Overpass پیگیری شد. بازی فینال برخلاف چیزی که در مراحل قبلی مسابقات شاهد بودیم با روندی یک‌طرفه پیگیری شد و تیم برزیلی FURIA Esports توان مقابله با بازیکنان Team Vitality را در هیچ‌کدام از دو بازی فینال نداشت. در نهایت تیم فرانسوی Vitality توانست با کسب نتایج ۱۶:۹ و ۱۶:۴ در بازی فینال، به عنوان قهرمانی مسابقات ECS دست یابد.

در نهایت، متیو 'ZywOo' هربه، در مجموع ۲ بازی فینال ۴۸ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۴۱ به عنوان Rating خود در دَه بازی، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن تورنمنت (MVP) معرفی شد. متیو هجده ساله در این رویداد دومین مدال MVP خود را کسب کرد و پیش از این توانسته بود اولین مدال خود در کل بازه زمانی فعالیتش در بازی CS:GO را در تورنمنت CS Summit 4 به‌دست آورد. این بازیکن در مسابقات ECS توانست در هفت مرتبه کلاچ پیروز شود و تقریبا در تمامی دسته‌بندی‌ها مانند ADR ،KDR ،DPR و KAST صدرنشین تورنمنت بود.

دانلود از آپارات

با اتمام مسابقات ECS علاقه‌مندان به بازی CS:GO می‌توانند از روز ۲۵ خرداد دو رویداد Moche XL Esports 2019 و DreamHack Open Summer 2019 را پیگیری کنند. لازم به ذکر است که مرحله اصلی نهمین فصل تورنمنت ۶۰۰ هزار دلاری ESL Pro League نیز از روز سه‌شنبه، ۲۸ خرداد به میزبانی شهر مون‌پلیه، فرانسه پیگیری می‌شود.

Coldzera Mibr

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولTeam Vitality۲۲۵ هزار دلار
دومFURIA Esports۱۰۰ هزار دلار
سوم-چهارمNorth | NRG Esports۵۰ هزار دلار
پنجم-ششمAstralis | Complexity Gaming۲۵ هزار دلار
هفتم-هشتمNinjas in Pyjamas | MIBR۱۲.۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده