// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

قهرمانی تیم Astralis در مسابقات IEM Katowice 2019

تیم دانمارکی Astralis با کسب پیروزی ۲:۰ در مقابل ENCE در فینال مسابقات IEM Katowice قهرمانی جهان در بازی CS:GO را از آن خود کرد.

دهمین فصل مسابقات IEM Katowice با قهرمانی تیم Astralis در رشته Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید. مرحله اصلی رویداد با حضور ۲۴ تیم برتر جهان پیگیری شد که تیم‌ها در سه مرحله مختلف با یکدیگر روبه‌رو شدند. مجموع جوایز رویداد یک میلیون دلار بود که سهم قهرمان مسابقات رقمی ۵۰۰ هزار دلاری بود. لهستان به مدت ۲۰ روز میزبان اولین رویداد Major سال ۲۰۱۹ بود و قرار است دومین رویداد Major سال میلادی جاری به میزبانی آلمان برگزار شود.

دانلود از آپارات

دو تیم ENCE و Astralis فینالیست‌های فصل جدید مسابقات IEM Katowice بودند که تیم ENCE با برد در مقابل تیم‌های Liquid و Natus Vincere جواز حضور در بازی فینال را دریافت کرده بود و در سمت دیگر تیم Astralis با شکست تیم‌های NiP و MIBR به فینال مسابقات راه پیدا کرده بود. اولین بازی فینال در نقشه Train برگزار شد که هر دو تیم بازی‌های خوبی را ارائه دادند و تماشاچیان لهستانی داخل محل برگزاری مسابقات، سالن را به لرزش در آورده بودند. ولی با اینکه همه چیز به نفع تیم لهستانی ENCE بود، این تیم نتوانست در اولین بازی فینال از پس قهرمان جهان بر آید و بازی اول را با نتیجه ۱۶:۱۱ واگذار کرد. بازی دوم در نقشه Inferno پیگیری شد که تیم Astralis با قدرت زیادی وارد میدان شد. دانمارکی‌ها بر خلاف بازی در نقشه Train در دومین بازی مجال نفس کشیدن به حریف خود را ندادند و بازی را با نتیجه ۱۶:۴ به پایان رساندند. در نهایت تیم Astralis با نتیجه ۲:۰ به عنوان پیروز میدان معرفی شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

دانلود از آپارات

در نهایت، امیل 'Magisk' ریف، در مجموع ۲ بازی فینال ۳۸ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۲۸ به عنوان Rating خود در مقابل تیم ENCE به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد. این اولین MVP است که Magisk در یک رویداد Major در بازی کانتر استرایک به‌دست آورده است.

هشت تیم راه یافته به مرحله حذفی مسابقات در کنار مقدار جایزه چشم‌گیری که دریافت کردند، دعوت‌نامه رویداد Major بعدی بازی CS:GO را نیز به‌دست آورده‌اند. رویداد بزرگ بعدی بازی کانتر استرایک قرار است توسط مجموعه Starladder در شهر برلین برگزار شود. لازم به ذکر است که تیم‌های نهم الی چهاردهم رویداد IEM Katowice نیز جواز حضور در مرحله انتخابی مسابقات Major بعدی را که در شهریور سال بعد برگزار خواهد شد، دریافت کرده‌اند.

Astralis CSGO IEM Katowice 2019 eSpo`rts

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولAstralis۵۰۰ هزار دلار
دومENCE۱۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمNa'Vi | MIBR۷۰ هزار دلار
پنجم-هشتمFaZe | Liquid | Renegades | NiP۳۵ هزار دلار
نهم-یازدهمVitality | Cloud9 | AVANGAR۸,۷۵۰ دلار
دوازدهم-چهاردهمHellraisers | G2 Esports | CoL۸,۷۵۰ دلار
پانزدهم-شانزدهمBIG | NRG Esports۸,۷۵۰ دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده