// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

تیم‌های برتر گروه دوم مسابقات EPL بازی CS:GO مشخص شدند

مرحله گروهی نهمین فصل مسابقات ESL Pro League بازی Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده مشخص شدند.

شهر مون‌پلیه، فرانسه چند روزی است که میزبان تیم‌های مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive است. برترین‌های جهان برای کسب بخشی از جایزه ۶۰۰ هزار دلاری مسابقات ESL Pro League که به اختصار EPL نامیده می‌شود راهی مرحله اصلی این رویداد شده‌اند. مرحله اصلی رویداد شامل دو مرحله گروهی و حذفی است که مرحله اول ساعاتی قبل به صورت کامل به پایان رسید و تکلیف سه تیم دیگر که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند مشخص شد. پیش از این تیم‌های NRG Esports ،Astralis و G2 Esports با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول تا سوم گروه A راهی مرحله دوم شدند.

در گروه دوم مسابقات ESL Pro League نام‌های مطرح زیادی وجود داشت که از مجموع هشت تیم حاضر در این بخش فقط سه تیم شانس صعود به مرحله دوم را داشتند. اولین تیمی که نظر طرفداران بازی کانتر استرایک را به خود جلب کرد، تیم آلمانی mousesports بود. مجموعه mousesports اخیرا در قراردادی چند هزار دلاری توانسته است Karrigan را به عنوان کاپیتان تیم، جذب کند و تیمی چند ملیتی را تشکیل دهد. تغییرات جدید آلمان‌ها در مسابقات EPL با موفقیت همراه بود و این تیم با کسب پیروزی در مقابل تیم‌های MIBR ،Hellraisers و FaZe Clan، بدون باخت در هیچ نقشه‌ای به عنوان تیم اول گروه دوم راهی مرحله اصلی مسابقات شد.

دانلود از آپارات

تیم FaZe Clan نیز بعد از باختی که در مقابل تیم mousesports متحمل شد به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی مسابقات شد. در این بین تیم Liquid که در اولین بازی مرحله گروهی با نتیجه ۱۶:۱۳ در مقابل تیم North شکست خورده بود و به بخش بازنده‌ها سقوط کرد، توانست با پیروزی در مقابل تیم‌های TYLOO ،Hellraisers و MIBR به عنوان سومین تیم مرحله گروهی راهی مرحله دوم شود. لازم به ذکر است که Team Liquid اخیرا در جایگاه نخست رنکینگ بازی Counter Strike جهان قرار گرفته است و در صورتی که قصد دارد در این جایگاه باقی بماند بایستی در رتبه‌ای بالاتر از تیم Astralis که به عنوان تیم دوم گروه اول راهی مرحله حذفی شده است، به کار خود پایان دهد.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن مسابقات به صورت زنده می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده