// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته اول تیر 1398 برای اندروید

در اولین هفته از تابستان ۹۸، وارد دنیای هری‌پاتر شوید، یک تیم بسکتبال حرفه‌ای تشکیل دهید و قهرمانان‌تان را در یک صفحه شطرنجی‌شکل چینش کنید.

در هفته اول تیرماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بالاخره بازی اندروید و آیفون مورد انتظار Harry Potter: Wizards Unite منتشر شد، استودیو 2K نسخه موبایل بازی NBA 2K Mobile Basketball را عرضه کرد و همچنین ماد محبوب بازی Dota 2 با نام Auto Chess در دسترس کاربران قرار گرفت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

NomNoms

NomNoms

اولین بازی هفته را به یک اثر کودکانه با فضایی موزیکال اختصاص داده‌ایم که استودیو HyperBeard وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. NomNoms اثری در سبک کژوال است که شما را به دنیایی کودکانه نوم‌ها می‌برد و از شما می‌خواهد تا غذاهای جادویی این موجودات را فراهم کنید. گرافیک پویا و موسیقی شاد بازی باعث می‌شود تا بازیکنان کم‌سن‌وسال به‌خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. هیولاهای بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند که با سکه‌های بیشتر می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در هر مرحله وظیفه اصلی شما به‌دست آوردن تخم‌مرغ‌های جادویی است که باعث می‌شوند مرحله بعدی برای شما باز شود. طراحی محیط‌های NomNoms به‌بهترین شکل صورت گرفته است و سازندگان با استفاده از رنگ‌های شاد و زنده این بازی را به اثری لذت‌بخش تبدیل کرده‌اند. سازندگان در مراحل بازی بوسترهایی قرار داده‌اند تا به‌وسیله آن‌ها مسیرهای طولانی را به‌سرعت طی کنید. همچنین با خرج کردن الماس‌های صورتی می‌توانید تخم‌مرغ‌های بیش‌تری را نصیب این هیولاهای جذاب کنید و قدرت جادویی آن‌ها را افزایش دهید. NomNoms با استفاده از کاراکترها و طراحی مراحل جذاب به‌خوبی مخاطبان کودک را هدف گرفته و اتفاقا در این کار موفق عمل کرده است. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید. 

دانلود بازی NomNoms

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball یک بازی کاملا گرافیکی و مدرن برای عاشقان ورزش بسکتبال است که توسط استودیو 2K توسعه داده شده است. وظیفه شما در بازی جمع‌آوری بازیکنان شاخص لیگ NBA است. بدین منظور شما ابتدا تیم خود را از بین کنفرانس شرق یا غرب انتخاب کرده و با گزینش کارت‌های مختلف، بازیکنان و تیم خود را برای یک رقابت ۵ در مقابل ۵ آماده کنید. در بازی NBA 2K Mobile Basketball همانند فیفا آلتیمیت همه بازیکنان NBA با حدود ۴۰۰ کارت در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید با کرفت امتیازهای بیشتر بازیکنانی با درجه فنی بهتر را دریافت کنید. رقابت‌های اصلی این بازی در لیگ رخ می‌دهد و درکنار آن تیم سازنده رویداد‌های ویژه‌ای هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند. بازیکنان می‌توانند با پیروزی در رقابت‌های مختلف سطح خود را افزایش دهند و رتبه خود را در جدول جهانی بهبود بخشند. در بازی NBA 2K Mobile Basketball کارت متنوعی قرار داده شده است و شما می‌توانید از بازیکنان افسانه‌ای همانند مایکل جوردن نیز در تیم خود استفاده کنید. زاویه دوربین این بازی ورزشی قابل تغییر است و جلوه‌های بصری و حرکت مربیان، بازیکنان و تماشاگران همگی به بهترین شکل ممکن طراحی‌ شده‌اند. لازم به‌ذکر است که NBA 2K Mobile Basketball تنها در گوشی‌های رده‌بالا با ۴ گیگابایت رم اجرا می‌شود. پس اگر این بازی در گوشی شما اجرا می‌شود و به ورزش بسکتبال علاقه‌مند هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم به‌هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی NBA 2K Mobile Basketball

Harry Potter: Wizards Unite

Harry Potter: Wizards Unite

طرفداران مجموعه هری پاتر بالاخره این هفته موفق شدند تا بازی مورد انتظار واقعیت‌افزوده Harry Potter: Wizards Unite را تجربه کنند. استودیو نیانتیک‌لبز (Niantic Labs) با ساخت بازی Pokemon Go، نشان داد که واقعیت افزوده چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز، سرگرم کننده و صد‌البته خطرناک باشد. حال این استودیو در جدید‌ترین بازی خود به سراغ دنیای جادوگری رفته است. در بازی Harry Potter: Wizards Unite هدف اصلی شما ابتدا جمع‌آوری Foundableها است. Foundable شامل کاراکترها، آیتم‌ها و Artifactهایی از دنیای جادوگری هری پاتر است که شما وظیفه دارید با استفاده از GPS و دوربین گوشی خود آن‌ها را پیدا کنید. پس از پیدا کردن Foundableها، شما باید روی علامت مخصوص آن‌ها کلیک کرده و پازلی که در مقابل‌تان قرار می‌گیرد، حل کنید. بخش دیگر گیم‌پلی این بازی مربوط‌به نبردهای چندنفره آن است که باید درکنار سایر جادوگران جهان به مبارزه با دشمنان بپردازید. در بازی Harry Potter: Wizards Unite سیاه‌چاله‌هایی به‌نام Fortress قرار داده شده است که بازیکنان پس از پیدا کردن Foundableها و رسیدن به سطح مشخص می‌توانند وارد آن‌ها شوند و با دشمنان درون آن‌ها به‌مبارزه بپردازند. اگر به دنیای جادوگری و مجموعه‌ رمان‌های هری پاتر علاقه‌مند هستید، به‌هیچ‌وجه Harry Potter: Wizards Unite را روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Harry Potter: Wizards Unite

Auto Chess

Auto Chess

بازی موبایل Auto Chess یک ماد محبوب روی بازی Dota 2 است که توسط استودیو Dragonest Game در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. این بازی از چندین نبرد ۱۰ دقیقه‌ای تشکیل شده است که در آن بازیکنان باید در یک نبرد استراتژیک به‌صورت آنلاین در مقابل یکدیگر قرار گیرند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که چندین کارت قهرمان در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید با چیدن قهرمانان خود در یک صفحه شطرنجی، آماده نبرد شوید. نحوه چیدن قهرمانان براساس قابلیت‌ها و فاصله‌شان از دشمن به‌شما بستگی دارد و این شما هستید که تعیین می‌کنید که استراتژی حمله به چه صورتی باشد. Auto Chess یک ورزش الکترونیک محسوب می‌شود و قوانین آن‌ برای تمامی بازیکنان یکسان است. بازیکنان نمی‌توانند در این بازی از پرداخت درون‌برنامه‌ای برای پیشی گرفتن از دیگران استفاده کنند و تنها سطح مهارت و تجربه آن‌ها پیروز میدان را مشخص می‌کند. بازی دقیقا عین شطرنج عمل می‌کند و هر قهرمان نقش تعیین کننده‌ای دارد. گروهی از قهرمانان در نقش سرباز هستند و به‌عنوان سیاهی لشکر شما می‌توانند روند حرکت دشمن را کند کنند. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Auto Chess

Dota Underlords

Dota Underlords

بازی آخر این هفته را به اثری مشابه با بازی Auto Chess اختصاص داده‌ایم. چندی پیش بود که شرکت ولو (Valveبازی Dota Underlords را برای کاربران استیم در دسترس قرار داد. درواقع این بازی به‌لطف ماد Dota Auto Chess ساخته شده است و از نظر ظاهر و گیم‌پلی با آن شباهت دارد. بازی دارای سه‌بخش تمرینی، مبارزه با هوش مصنوعی و نبردهای آنلاین است. در گیم‌پلی بازی در هر دست، هشت بازیکن با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند. به‌صورتی‌که بازیکنان ابتدا قهرمان خود را انتخاب کرده و در یک صفحه شطرنجی‌شکل به‌صورت دو‌به‌دو و چرخشی با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. نوار سلامت هر شخص از عدد ۱۰۰ محاسبه می‌شود و با شکست در هر نبرد از این میزان کاسته می‌شود. باتوجه‌به اینکه کاراکتر برنده هر دست میزان سلامتی‌اش تغییر نمی‌کند، درنهایت شخصی که در مبارزات جان سالم ببرد، پیروز میدان خواهد بود. مهم‌ترین نکته در هر نبرد، سطح کلی، ارزش کارت‌های قهرمانان و چینش آن‌ها است. هرچه به انتهای مسابقات نزدیک‌تر شوید، کارت‌های ارزشمندتری در اختیارتان قرار می‌گیرد و هرچه سطح‌تان در بازی بالاتر برود، می‌توانید تعداد کارت‌های بیشتری را در زمین بازی قرار دهید. در مجموع اگر به بازی‌های کارتی و استراتژی علاقه‌مند هستید، Dota Underlords می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Dota Underlords

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده