// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dota Underlords؛ قهرمان های دوست داشتنی در صفحه شطرنج

Dota Underlords یک بازی موبایل استراتژی است که بازیکنان با تشکیل تیم‌شان، باید سایر بازیکن‌ها را از بین ببرند تا برنده بازی شوند.

چندی پیش بود که شرکت ولو (Valve) بازی Dota Underlords را در فروشگاه استیم قرار داد. درواقع این بازی به‌لطف ماد Dota Auto Chess ساخته شده است که در اوایل سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار گرفته است. در واقع سبک Auto Chess، ساختار جدیدی از بتل رویال را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. حال نسخه آزمایشی بازی اندروید و آیفون Dota Underlords در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است تا بتوانند آن را تجربه کنند. البته در همین ابتدا بگویم که برای تجربه‌ی بخش آنلاین بازی آیفون و اندروید Dota Underlords، به‌حساب کاربری استیم نیاز دارید و اگر حساب کاربری ندارید، ابتدا ازطریق برنامه یا سایت استیم یک حساب کاربری برای خود بسازید و سپس وارد بازی شوید.

Dota Underlords

درواقع سبک Auto Chess، ساختار جدیدی از بتل رویال را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد

با شروع بازی موبایل Dota Underlords سه حالت مختلف را مشاهده می‌کنید؛ نبردهای آنلاین، مبارزه با هوش مصنوعی و بخش تمرینی، مواردی هستند که تیم سازنده برای بازیکنان در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌کنم در همین ابتدا وارد بخش تمرینی شوید تا ساختار بازی را به‌خوبی یاد بگیرید. سپس می‌توانید استراتژی‌های خود و بهترین ترکیب از قهرمان‌های دوتا 2 را در نبرد با هوش‌مصنوعی مورد آزمایش قرار بدهید. ازاین‌رو می‌توانید در حالت آنلاین، عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارید. البته با این وجود باز هم در بخش آنلاین، باید استراتژی‌های بیشتری را در نظر بگیرید، زیرا حریف شما بازیکنانی هستند که افکار و استراتژی‌های متفاوتی دارند، ازاین‌رو عملکردشان نسبت‌به یکدیگر در طول بازی متفاوت است. حال سوال اصلی این است که نحوه‌ی بازی کردن در بازی استراتژی Dota Underlords چگونه است؟ در هر دست از بازی موبایل Dota Underlords، هشت بازیکنان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. نوار سلامت این هشت بازیکن از ۱۰۰ شروع می‌شود و می‌توانند در همان ابتدا یکی از قهرمان‌های لیستی را که برای‌شان در نظر گرفته شده است، انتخاب کنند. در ادامه بازیکنان به‌صورت چرخشی دوبه‌دو با یکدیگر در یک صفحه شطرنج شکل مبارزه می‌کنند. اگر بازنده باشید، مقداری از نوار سلامت شما کاسته می‌شود. این در حالی است که برنده‌ی بازی باشید، نوار سلامت شما روی عدد ۱۰۰ باقی می‌ماند. در ادامه به این سوال بر می‌خورید که برنده‌ی نهایی چگونه انتخاب می‌شود؟ درواقع نبرد میان بازیکن‌ها تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که تنها یک بازیکن در مسابقه باقی بماند و نوار سلامت سایر بازیکن‌ها به‌ صفر رسیده باشد.

قهرمان‌های DOTA 2 در بازی موبایل Dota Underlords دارای ارزش مختلفی هستند. هرقدر که به انتهای مسابقه نزدیک بشوید، کارت‌های ارزشمندتری را دریافت می‌کنید

در طول هر دست و نبرد با بازیکن‌ها، مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید، سطح کلی، ارزش کارت‌های قهرمان‌ها و چینش قهرمان‌ها در زمین مسابقه است. قهرمان‌های DOTA 2 در بازی موبایل Dota Underlords دارای ارزش مختلفی هستند. هرقدر که به انتهای مسابقه نزدیک بشوید، کارت‌های ارزشمندتری را دریافت می‌کنید. نوع دریافت ارزش کارت‌ها هم به‌سطح کلی شما بستگی دارد. هرقدر که سطح‌تان بالاتر برود، می‌توانید کارت‌های بیشتری را در زمین مسابقه قرار دهید. برای مثال زمانی‌که به‌سطح پنج می‌رسید، می‌توانید پنج قهرمان را در زمین مسابقه داشته باشید. نحوه‌ی ارتقای سطح هم به‌وسیله‌ی سکه‌هایی که دریافت می‌کنید، انجام می‌شود. حال اگر برنده‌ی بازی باشید، سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید سریع‌تر خود را ارتقا دهید. نکته‌ی جالب بازی اندروید و آیفون Dota Underlords، نوع همکاری میان قهرمان‌های بازی است. زمانی‌که یک قهرمان را در میدان نبرد قرار می‌دهید، می‌بینید که یک خط ارتباطی میان او و بعضی از قهرمان‌های داخل زمین نمایان می‌شود. درواقع این هماهنگی سبب می‌شود در طول بازی شاهد کومبوها و مهارت‌هایی از سوی قهرمان‌ها باشیم که حسابی شما را در بردن کمک می‌کند. جدا از سه مورد ذکر شده، در بعضی از مبارزات‌تان، با موجودات داخل جنگ جهان DOTA 2 روبه‌رو می‌شوید. با کشتن این هیولاها می‌توانید آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. به‌عبارتی با کشتن هیولاها، یک پنجره جدید برای شما باز می‌شود که سه آیتم با عملکرد متفاوتی را مشاهده می‌کنید و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

Dota Underlords

در ادامه هر قهرمان داخل زمین می‌تواند یک آیتم را از آن خود کند. بازیکنان باید قهرمان‌های کلیدی داخل زمین برای تیم خود را شناسایی کنند و آیتم‌هایی را که تا انتهای بازی کسب می‌کنند، به آن‌ها اختصاص دهند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر در طول مبارزه‌تان با هیولاهای داخل جنگل شکست بخورید، باز هم آیتم کسب می‌کنید، اما برخلاف گذشته که سه آیتم نمایش داده می‌شود، تنها یک آیتم را مشاهده می‌کنید و تنها یک انتخاب خواهید داشت. در انتها اگر از علاقه‌مندان بازی‌های کارتی و استراتژی هستید، بازی آیفون و اندروید Dota Underlords می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Dota Underlords


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده