// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل NomNoms؛ دنیای نوم‌ها

بازی موبایل NomNoms شما را به دنیای کودکانه نوم‌ها می‌برد و باید غذاهای جادویی این هیولاهای کوچک را پیدا کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

NomNoms اثر کودکانه‌ای است که با داشتن فضای موزیکال و گرافیک پویا می‌تواند بسیار چشم نواز باشد و انتخاب مناسبی برای قشر خردسال محسوب می‌شود. استودیو HyperBeard این بازی اندروید را در سبک کژوال عرضه کرده است و می‌توانید آن را به‌صورت آفلاین در اختیار کودکان خود قرار دهید. ریتم بازی بسیار ساده است و تنها باید به سراغ تخم مرغ‌هایی بروید که در مراحل مختلف و توسط یک شرور پخش شده‌اند.

در دنیای نوم‌ها هیولاهای کوچکی را می‌بینیم که به دنبال غذاهای جادویی هستند و سعی می‌کنند که آن‌ها را در مراحل پیدا کنند. این پیش‌زمینه داستانی ساده‌ای برای بازی آیفون NomNoms است و به سادگی می‌تواند کودکان و قشر کم سن را به سمت خودش بکشد. والدین می‌توانند مطمئن باشند که با یک اثر شاداب و در عین حال سالم روبه‌رو هستند و بدون نگرانی می‌توانند کودکانشان را وارد سرزمین شادی به نام نوم‌ها کنند. گرافیک پویای بازی این امکان را فراهم می‌کند که بازیکنان ارتباط نزدیک‌تری با هیولاهای دوست داشتنی بازی داشته باشند و حرکات منحصربه‌فرد هرکدام را درک کنند. این موضوع در انیمیشن‌ها و میمیک صورت آن‌ها هم دیده می‌شود و با موسیقی شاد چنین روندی را تکمیل می‌کند. هیولاها در شخصیت‌های متنوع ارائه شده‌اند و رفته رفته با جمع‌آوری سکه‌های بیش‌تر می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بازی جوایز ویژه‌ای برای هر مرحله دارد و حتما نیاز نیست که کل مرحله را به اتمام برسانید. در واقع تنها با کسب تخم مرغ ویژه که غذای سحرآمیز این هیولاها در داخل آن نهفته است، می‌توانید مجوز حضور در مرحله بعدی را کسب کنید. ولی با کمی تحمل و کسب سکه‌های بیش‌تر هیولاهای جدید برای‌تان باز می‌شود و به دنیای نوم‌ها اضافه می‌شوند. این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی های اندروید برای کودکان نامید که برای روزها می‌تواند فرزندان شما را سرگرم کند.

NomNoms
NomNoms
NomNoms

هر تخم مرغی که در بازی NomNoms کسب می‌کنید باید در جایگاه ویژه خودش قرار بگیرد و پس از پر شدن زمان مناسب، جایزه ویژه آن را دریافت کنید. حتما سعی کنید که در دریافت این جوایز تعلل نکنید؛ چرا که حتما باید جایگاه خالی لازم برای تخم مرغ‌‌های دیگر را داشته باشید. سه جایگاه برای این منظور دیده می‌شود که در ابتدا تنها یکی از آن‌ها فعال است. از تیر و کمان بازی برای پرتاب هیولاها استفاده کنید و با نشانه‌گیری دقیق و در کم‌ترین تعداد حرکت به مقصود خود برسید. این تیر و کمان مکانیسم ساده‌ای دارد اما هدف گذاری درست در آن کمی مشکل به‌نظر می‌رسد.

تخم مرغ‌های جادویی را به‌دست بیاورید و جوایز ویژه کسب کنید

مراحل بازی NomNoms کم کم از یک صفحه تکی به محیط‌های اسکرول دار توسعه داده می‌شوند و باید با پیش‌بینی وجود تخم مرغ در مناطق مختلف آن‌ها هیولاها را پرتاب کنید. آن دسته از کودکانی که عاشق گرفتن هدایا هستند می‌توانند در این بازی سیراب شوند و با گرفتن تخم مرغ‌های بیش‌تر هدایای ویژه‌ای را در قالب اچیومنت دریافت کنند.

NomNoms
NomNoms
NomNoms
کودکان‌تان از فضای شاد و پویای بازی NomNoms نهایت لذت را خواهند برد

طراحی محیط‌های بازی NomNoms به بهترین شکل صورت گرفته است و سازندگان از رنگ‌های شاد و زنده استفاده کرده‌اند. مراحل بازی علاوه بر داشتن موانع دارای بوسترهای کودکانه‌ای هستند که باید توپ را به آن‌ها برسانید و مسیرهای طولانی را طی کنید. هرچه قدر که این هیولاها به ارتفاع‌های بیش‌تر می‌روند انیمیشن‌های جذاب‌تری را از آن‌ها می‌بینیم. با خرج کردن الماس‌های صورتی می‌توانید تخم مرغ‌های بیش‌تری را نصیب این هیولاهای جذاب کنید و قدرت جادویی آن‌ها را افزایش دهید.

بازی موبایل شرکت HyperBeard کاراکترهای جذاب و زیبایی دارد که کودکان را به خود جذب می‌کند و در عین حال می‌تواند فضای شادی را برای‌شان فراهم کند. در دنیای نوم‌ها خوش بگذرانید و طوری به سمت تخم مرغ‌ها بروید که حتی یکی از آن‌ها از چنگ‌تان خارج نشود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی NomNoms


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده