نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

فهرست تیم‌های راه‌یافته به مسابقات DreamLeague Season 13 دوتا 2 مشخص شد

پانزده تیم راه‌یافته به دومین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 مشخص شدند و تنها جایگاه باقیمانده نیز در اختیار قهرمان مسابقات WePlay! Bukovel Minor قرار می‌گیرد.

تقریباً شش روز پس از پایان مسابقات MDL Chengdu Major که با قهرمانی TNC Predator همراه بود و چهار روز پس از انتشار به‌روزرسانی بزرگ Outlanders شاهد آغاز مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 بودیم. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 Leipzig Major و WePlay! Bukovel Minor پس از انتشار پچ تازه‌ برگزار شد و این بدان معنا است که همه‌ی تیم‌ها از شانس پیروزی برخوردار بودند. دراین‌میان، از تعدادی از تیم‌ها و بازیکنان برجسته که برای راه‌یابی به مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی این رویداد، امتیاز Dota Pro Circuit کافی نداشتند، به صورت مستقیم دعوت به عمل آمد.

تیم سیکرت، Nigma Esports (تیم لیکوئید سابق) و PSG.LGD از تیم‌هایی بودند که انتظار زیادی از آن‌ها برای راه‌یابی به رویداد میجور آتی می‌رفت. پروژه‌ی تازه‌ی سازمان OG یعنی OG Seed و البته تیم SEA Monkeys که خانه‌ی جدید Midone به‌حساب می‌آید، برای شروع طوفانی این فصل حاضر و آماده بودند، اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و تیم‌های OG seed ،SEA Monkeys و PSG.LGD نتوانستند از این رقابت‌ها سربلند بیرون آیند. اوضاع زمانی بدتر می‌شود که بدانیم این سه تیم حتی از مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی هم پا را فراتر نگذاشتند و بدون دریافت امتیاز Dota Pro Circuit و کسب بلیت راه‌یابی به مرحله‌ی مقدماتی از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شدند.

Dota 2 DreamLeague Season 13

مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، فهرست پانزده تیم واجد شرایط برای شرکت در مسابقات DreamLeague Season 13 که در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در آلمان برگزار می‌شود، مشخص شد. تعداد ۹ تیم از آن‌ها برای دومین بار در یکی از رویدادهای میجور این فصل شرکت می‌کنند و پیش‌ازاین شاهد رقابت آن‌ها در مسابقات MDL Chengdu Major بودیم. سایر تیم‌ها نیز از قدرتمندترین تیم‌های مناطق خود به‌حساب می‌آیند که راه‌یابی آن‌ها به این رویداد تعجب‌آور نیست. به‌عنوان مثال می‌توان به منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع اشاره کرد که پس از کسب نتایج ضعیف در رویدادهای پیشین، با دو نماینده‌ی قدرتمند پا به رقابت‌ها گذاشته‌اند. فهرست پانزده تیم حاضر در مسابقات DreamLeague Season 13 را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و این درحالی است که تنها جایگاه باقیمانده نیز به قهرمان مسابقات WePlay! Bukovel Minor تعلق می‌گیرد.

تیم‌های راه‌یافته به فصل ۱۳ مسابقات دریم‌لیگ

Chaos Esports ClubReality RiftTeam AsterAlliance
beastcoastFnaticInvictus GamingTeam Liquid
paiN GamingTNC PredatorVirtus.proTeam Secret
تیم قهرمان WePlay! BukovelEvil GeniusesNatus VincereVici Gaming

برای مسابقات DreamLeague Season 13 Leipzig Major در مجموع جایزه‌ی نقدی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیاز Dota Pro Circuit در نظر گرفته شده است که بین شانزده تیم راه‌یافته به این رویداد تقسیم می‌شود.

در مرحله‌ی گروهی مسابقات DreamLeague Season 13 شانزده تیم به چهار گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به رقابت می‌پردازند. با پایان این مرحله، دو تیم ابتدای جدول هر گروه به براکت بالایی و دو تیم انتهای جدول هر گروه به براکت پایینی مرحله اصلی راه پیدا می‌کنند. تیم‌ها در مرحله اصلی مسابقات در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری دیدارهای این مرحله به استثنای «اولین دیدارهای براکت پایینی» و «دیدار فینال» که به ترتیب به صورت Bo1 و Bo5 پیگیری می‌شود، به شکل Best-of-Three است. درحال‌حاضر فاز سوم مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز این فصل در جریان است و تیم‌هایی که از آن سربلند بیرون بیایند، قادر به شرکت در مسابقات WePlay! Bukovel Minor خواهند بود. تیم‌های شرکت‌کننده‌ی مرحله‌ی مقدماتی نیز این مسابقات را دست خالی ترک نمی‌کنند و برای هر یک از آن‌ها ۲۰ امتیاز DPC در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده