نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸

کروکی و یارانش زیر سایه تیم Nigma در رقابت‌های Dota 2 شرکت می‌کنند

بازیکنان سابق تیم لیکوئید از سازمان تازه‌ی Nigma رونمایی کردند تا زیر پرچم آن در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شرکت کنند.

کورو “KuroKy” تخاصمی و بقیه‌ی بازیکنان تیم لیکوئید رشته‌ی Dota 2 اندکی پس از پایان مسابقات The International 9 که با نایب قهرمانی آن‌ها همراه بود، سازمان‌ Team Liquid را ترک کردند تا آرزوهایشان را دنبال کنند، اما درحال‌حاضر ما برنامه‌های آن‌ها را می‌دانیم. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که کروکی و یارانش سازمان مستقل خودشان با نام Nigma را تشکیل داده‌اند تا در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به کابوس سایر تیم‌ها تبدیل شوند. شایان ذکر است که تمام بازیکنان تیم نیگما تقریباً ۲۴ ساعت پیش از رونمایی از سازمان تازه با ارسال توییت‌هایی به آن اشاره کرده بودند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

هیچ تغییری در فهرست بازیکنانی که در فینال مسابقات اینترنشنال ۹ تیم OG را به چالش کشید، ایجاد نشده است و این بدان معنا است که احتمالاً تیم نیگما یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات DreamLeague Season 13 خواهد بود. ما بر اساس اظهارات کروکی پس از ترک تیم لیکوئید می‌دانستیم که او و محمد “almany-” مراد، مدیر تیم می‌خواهند روی پای خودشان بایستند و سازمان مستقلی تشکیل دهند. این اولین قدم برای تیم قهرمان مسابقات The International 7 (به‌علاوه‌ی علیوی “w33” عمر) به‌شمار می‌آید تا کنترل تمام جنبه‌های آینده‌ی رقابتی خود را در دست بگیرند. ویکتور “Nazgul” گوسنز، یکی از مدیرعامل‌های تیم لیکوئید پیش از این اذعان داشت:

 پس از پایان تورنمنت سالانه‌ی اینترنشنال ۹ جلسه‌ای برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی کاری‌مان با کروکی و محمد برگزار کردم. متاسفانه، آن‌ها گفتند که می‌خواهند در سال جاری آرزوها و جاه‌طلبی‌های‌شان را دنبال کنند و سازمان خودشان را بنا کنند.

تنها می‌توانیم فرض را بر این بگذاریم که تیم نیگما پس از تمام موفقیت‌هایی که در اروپا کسب کرد، به رقابت در این منطقه ادامه می‌دهد، اما این موضوع تابه‌حال به‌شکل رسمی تایید نشده است. احتمالاً در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از تیم نیگما در دسترس قرار می‌گیرد، اما درحال‌حاضر تنها انتظارمان این است که این تیم فارغ از منطقه‌ای که در آن بازی می‌کند، ظرف چند ماه آینده به جمع تیم‌های برتر صعود کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده