نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

ترکیب تیم Chaos Esports Club رشته Dota 2 با پیوستن DM کامل شد

تیم Chaos Esports Club پس از خروج جوناس ولک با دیمیتری دوراکین برای پیوستن به ترکیب به توافق رسید.

زمان زیادی تا شروع مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 باقی نمانده است و براین‌اساس تیم‌ها تلاش می‌کنند تا پیش از شروع رقابت‌ها ترکیب خود را تکمیل کنند. تیم Quincy Crew که درحال‌حاضر زیر سایه‌ی سازمان Chaos Esports Club در منطقه‌ی امریکای شمالی رقابت می‌کند، یکی از این تیم‌ها است. تیم Quincy Crew در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ عملکرد مطلوبی نداشت و نتوانست پای خود را از مرحله‌ی گروهی فراتر بگذارد. بااین‌حال، آن‌ها در مسابقات DOTA Summit 11 Minor نشان دادند که قادر به انجام چه کارهایی هستند. بااینکه Chaos EC در آغاز مسابقات سامیت ۱۱ با چالش‌هایی روبه‌رو شد، اما تا فینال مسابقات پیش رفت و پس از باخت برابر Invictus Gaming در دیدار نهایی، در رده‌ی دوم جای گرفت.

-SabeRLight

پس از پایان اولین رویداد ماینور فصل، جوناس "-SabeRLight" ولک ترکیب تیم Chaos Esports Club را برای پیوستن به Team Singularity ترک کرد. ظاهراً این جدایی کافی نبود و ایلیا “Illidan” پیوکاف، مربی تیم نیز تصمیم به ترک تیم گرفت. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم Chaos EC خیلی زود با بازیکن سابق HellRaisers یعنی دیمیتری "DM" دوراکین برای پیوستن به تیم به توافق رسیده است. بااینکه ترکیب تازه‌ی تیم HellRaisers پتانسیل زیادی برای صعود به جمع تیم‌های برتر منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک ‌المنافع داشت، اما زیاد نتونست دوام بیاورد و با پایان اولین رویداد ماینور این فصل، الیک “V-Tune” وروبی و DM تصمیم به ترک آن گرفتند.

درحال‌حاضر یاور “YawaR” حسن، کوئین “CCnC” کالاهان، دیمیتری "DM" دوراکین، عارف “MSS” انور و ایوری “SVG” سیلورمن بازیکنان تیم Chaos Esports Club را تشکیل می‌دهند. تیم HellRaisers نیز با وجود از دست دادن بازیکنان خود، باید خیلی سریع دو جایگزین مناسب پیدا کند تا شانس رقابت در رویدادهای آتی بازی Dota 2 را داشته باشد. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده