نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶

تریلر جدید Tekken 8 از محتوای فصل اول بازی رونمایی می‌کند

بندای نامکو در جریان رویداد EVO Japan 2024 تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 را با رونمایی از به‌روزرسانی‌های آینده‌ی این بازی به نمایش گذاشت.

بندای نامکو بعد از معرفی آپدیت‌های رایگان و محتوای داستانی جدید بازی Tekken 8، حالا نقشه‌ی راه فصل اول محتوای پیش روی بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در انتظار طرفداران بازی است، فصل داستانی جدید بازی است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین بعد از اضافه شدن شخصیت ادی گوردو (Eddy Gordo)، حالا مشخص شد که کاراکتر DLC بعدی بازی هم برای طرفداران Tekken 7 آشنا خواهد بود. لیدیا سوبیاسکا (Lidia Sobieska)، زنی جوان که نخست‌وزیر کشور لهستان است تابستان امسال به جمع کاراکترهای بازی اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

لیدیا که در بازی قبلی سری Tekken نیز حضور داشت، علاوه‌بر مسئولیت رسمی خود یک مربی کاراته نیز محسوب می‌شود. او بعد از اینکه هیهاتی میشیما از حذف Tekken Force از کشورش امتناع کرد، به تورنمنت Iron Fist Tournament وارد شد. اینکه داستان او اینبار و به‌خصوص در شرایطی که دیگر هیهاچی هم حضور ندارد، چگونه شکل می‌گیرد، باید منتظر ماند و دید.

همچنین باید جالب باشد که ببینیم این شخصیت چه نقشی در فصل رایگان داستان اصلی بازی ایفا خواهد کرد. در این فصل ادی با جین کازاما متحد خواهد شد. همچنین در صحنه‌ی دیگری نینا ویلیامز وارد می‌شود تا ظاهرا به مبارزه با او بپردازد. در مورد دیگر کاراکترهای بازی برای فصل اول محتوای آن نیز باید گفت که شخصیت سوم قرار است در فصل پاییز و چهارمین نفر نیز در فصل زمستان به بازی وارد شود.

علاوه‌براین، آپدیت جدید بازی برای بهبود عملکرد بازی در همین فصل از راه خواهد رسید و استیج جدید بازی نیز به همراه حالت Photo Mode تابستان در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی Tekken 8 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس قرار دارد. باوجود تحسین منتقدان و بیش از دو میلیون نسخه فروش بازی در زمان عرضه، این بازی به‌دلیل برخی روش‌های درآمدزایی خود مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفته است. 

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده