نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲

منتظر اخبار هیجان انگیزی از بازی Returnal باشید

استودیو Housemarque به یک رونمایی جدید مرتبط‌با بازی Returnal اشاره کرده است.

استودیو Housemarque با عرضه بازی روگ‌لایک و علمی-تخیلی Returnal در سال ۲۰۲۱ موفق شد طرفداران زیادی برای خود پیدا کند که هم‌اکنون منتظر دریافت اعلامیه جدیدی درباره پروژه بعدی سازنده هستند. بااین‌وجود به‌نظر می‌رسد استودیو هوس‌مارک هنوز آمادگی لازم برای به اشتراک گذاشتن جزئیاتی از بازی جدید ندارد و درعوض برای یک رونمایی مرتبط‌با بازی Returnal آماده شده است.

این توسعه‌دهنده اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود تصویری از انعکاس چهره سلین، قهرمان بازی در یک آینه شکسته را پخش کرد که روی آن کلمه «فردا» نوشته شده است. بااینکه هیچ اطلاعات دیگری وجود ندارد اما بسیاری حدس می‌زنند به‌زودی یک اعلامیه جدید از بازی Returnal پخش خواهد شد که احتمال دارد به یک به‌روزرسانی، بسته الحاقی یا موارد دیگر اشاره داشته باشد.

انعکاس چهره سلین در آینه شکسته بازی Returnal

بااین‌وجود احتمال معرفی Returnal 2 بسیار بعید به‌نظر می‌رسد؛ چرا که معرفی تصادفی و بدون هیاهوی یک بازی فرست-پارتی با سابقه شرکت سونی همخوانی ندارد و ازطرفی استودیو هوس‌مارک تایید کرده است بازی آینده آن‌ها یک آی‌پی کاملا جدید خواهد بود. درنهایت باید برای مشاهده اعلامیه آینده منتظر اخبار رسمی از سوی سازنده بمانیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده