نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲

بازی Guilty Gear Strive میزبان یک شخصیت خون آشام می‌شود

خریداران سیزن پس بازی Guilty Gear Strive حدود یک ماه دیگر می‌توانند کنترل شخصیت Slayer را به‌دست گیرند.

شرکت Arc System Works در جدیدترین تریلر بازی Guilty Gear Strive به معرفی چهارمین و آخرین مبارز الحاقی سیزن پس سوم بازی پرداخته است. همان‌طور که اکثر طرفداران حدس می‌زدند، شخصیت الحاقی آینده یک خون‌آشام باوقار و آرام به‌نام Slayer خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) در دسترس خریداران سیزن پس قرار بگیرد.

بانگاهی‌به تریلر معرفی Slayer می‌بینیم این شخصیت به سبک مبارزه خاصی پایبند نیست و از ضربه‌های فوق‌سریع استفاده می‌کند. او می‌تواند کمبوهای خود را با انرژی خون‌آشامی تقویت کند تا آسیب بیشتری به حریف بزند. Slayer قابلیت نزدیک شدن سریع به دشمنان دارد و می‌تواند با گاز گرفتن و مکیدن خون آن‌ها ظاهر خود را جوان کند.

سازنده Guilty Gear Strive جزئیات بیشتری از توانایی‌های و سبک مبارزه اسلیر را در هفته‌های آینده به اشتراک خواهد گذاشت. همزمان‌بااین شخصیت جدید، خریداران سیزن پس می‌توانند مرحله‌ای تازه به‌نام Amber Fest With Kind Neighbors را تجربه کنند و سایر بازیکن‌ها می‌توانند آن را جداگانه بخرند. بااینکه اسلیر آخرین شخصیت فصل سوم بازی Guilty Gear Strive خواهد بود اما تیم Arc System Works توسعه فصل چهارم را تایید کرده است.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده