نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷

تریلر جدید Lost Records Bloom & Rage | اثر تازه سازندگان Life is Strange

دونت‌ناد تریلر جدیدی از بازی Lost Records Bloom & Rage را منتشر کرده است که حال و هوایی مشابه بازی‌های Life is Strange دارد.

در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ بود که دونت‌ناد از بازی Lost Records Bloom & Rage رونمایی کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر دیگری از بازی جدید استودیو دونت‌ناد منتشر شده است. استودیو دونت‌ناد در جریان رویداد جدید ID@Xbox تریلر جدیدی از بازی Lost Records Bloom & Rage با نام Lo-Fi Summer را منتشر کرده است که تمرکز این تریلر روی فیلمی از شهر Velvet Cove است که توسط سوان از آخرین تابستان خود به‌همراه دوستانش در این شهر ضبط و ساخته شده است.

او دارای شخصیت درون‌گرا و عجیب‌ و غریبی است که دوست دارد واقعیت را از دریچه دوربین ببیند و ثبت کند. در مقابل نورا شخصیتی سرکش، نورا شخصیتی متفکر و مثل رهبر و کت شخصیتی با اراده اما مرموز است که تابستان ۱۹۹۵ قرار است برای آن‌ها روزهای به‌یاد ماندنی تبدیل شود. در هر حال تریلر با پیام عجیب سوان به پایان می‌رسد که می‌گوید اگر در حال تماشا این ویدیو هستید،‌ او احتمالا مرده است و در ادامه با یک خنده نسبتا مرموزانه تریلر به پایان می‌رسد:

تماشا از یوتیوب

اعضای گروه دوستان در گیم پلی بازی Lost Records Bloom & Rage

بازی Lost Records Bloom & Rage یک اثر روایی ماجراجویی است که داستان چهار دوست دبیرستانی به‌نام‌های کت، سوان، نورا و آتمن را در یک تابستان جادویی در سال ۱۹۹۵ برای خودیابی و ایجاد پیوندهای ناگسستنی دنبال می‌کند. ۲۷ سال پس از اینکه آن‌ها با یکدیگر ارتباطی نداشتند، سرنوشت دوباره آن‌ها را به هم پیوند می‌زند تا با رازی که سال‌ها مدفون شده بود روبه‌رو کند که باعث شده بود به یکدیگر قول دهند در مورد آن دیگر صحبت نکنند.

بازی Lost Records Bloom & Rage در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی توسط شعبه مونترال استودیو و سازندگان دو قسمت اصلی بازی Life is Strange در دست ساخت است. همچنین بازی Lost Records Bloom & Rage قرار است در دو اپیزود عرضه شود که فاصله عرضه هر یک از آن حدود یک ماه خواهد بود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده