نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

تیم Geek Fam به‌خاطر مشکل ویزا نمی‌تواند در مسابقات ESL One Hamburg 2019 دوتا 2 شرکت کند

درحالی‌که زمان زیادی تا آغاز مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ باقی نمانده است، تیم Geek Fam اعلام کرد که به‌خاطر مشکل ویزا قادر به شرکت در این رویداد Dota 2 نخواهد بود.

تنها ۹ روز دیگر تا شروع مسابقات ESL One Hamburg 2019 زمان باقی مانده و حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تیم Geek Fam به‌خاطر مشکلات مربوط‌به ویزا مجبور به کناره‌گیری از رویداد شده است که این مسئله احتمالاً دردسرهای بیشتری را در طول فصل برای این تیم جنوب‌شرق آسیا ایجاد می‌کند. تیم Geek Fam باید در اواسط آبان برای شرکت در مسابقات Dota Summit 11 به لس آنجلس سفر کند، اما اگر مشکل ویزا ادامه داشته باشد، این تیم اولین رویداد ماینور فصل را نیز از دست خواهد داد. تیمِ دوباره احیاشده‌ی Geek Fam از طریق شرکت در مرحله‌ی مقدماتی، جواز حضور در تورنمنت ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ را به‌دست آورد، اما درحال‌حاضر تمام تلاش‌های تیم به‌دلیل برخی از مشکلات افشانشده‌ی مربوط‌به ویزا که مانع از سفر بازیکنان به آلمان می‌شود، بی‌ثمر شده است. این تیم با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

همان‌طور که همه‌ی شما می‌دانید، ما واقعاً از اینکه توانستیم اخیراً واجد شرایط شرکت در مسابقات ESL One Hamburg 2019 شویم، خرسندیم. بااین‌حال، اعلام می‌کنیم که به‌خاطر مشکل ویزا قادر به شرکت در مسابقاتی که در هامبورگ آلمان پیگیری می‌شود، نخواهیم بود. ما تمام تلاش‌مان را برای اخذ ویزای ایالات متحده به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم در مسابقات Dota Summit 11 پیش‌رو شرکت کنیم. برای اطلاع از خبرهای آتی با ما همراه باشید.

پس از اینکه این تیم اظهاراتش را ارائه داد، طرفداران شروع به گمانه‌زنی در مورد اینکه آیا Geek Fam قادر به شرکت در اولین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 یعنی Dota Summit 11 است یا نه، کردند. البته این تیم اعلام کرده است که با تمام توان برای گرفتن ویزای امریکا به‌منظور شرکت در سامیت تلاش می‌کند. سازمان ESL نیز به‌دنبال بیانیه‌ی Geek Fam تایید کرد که Alliance به‌عنوان تیم جایگزین در مسابقات ESL One Hamburg 2019 شرکت می‌کند. سازمان ای اس ال توضیح داد که انتخاب یک تیم دیگر از منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا برای شرکت در این رویداد احتمالاً باعث بروز مشکلات بیشتری در زمینه‌ی سفر می‌شود. با اینکه Geek Fam قادر به شرکت در مسابقات ESL One Hamburg 2019 نیست، اما حداقل می‌توانیم شاهد تقابل بیشتر تیم‌های الاینس و تیم لیکوئید در ابتدای فصل باشیم. سازمان ای‌اس‌ال با انتشار توییتی درباره‌ی جایگزین‌کردن یک تیم خارج از منطقه‌ی جنوب‌شرق آسیا با Geek Fam اذعان داشت:

با اینکه تمایل زیادی به دعوت تیم دیگری از منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا داشتیم تا جای خالی تیم Geek Fam را در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ پر کند، اما متاسفانه اخذ ویزا برای تیم‌های این منطقه در چنین مدت کوتاهی امکان‌پذیر نخواهد بود. از اینکه این موضوع را درک می‌کنید، سپاسگزاریم!

مسابقات ESL One Hamburg 2019 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۵ آبان ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) در سالن بارکلیکارد آرنا واقع در هامبورگ برگزار می‌شود و تعداد ۱۲ تیم برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. در رویداد ای‌اس‌ال وان امسال شاهد برگزاری اولین تورنمنت آفلاین بازی Dota Underlords نیز خواهیم بود که برای آن جایزه‌ی ۵ هزار دلاری در نظر گرفته شده است. فارغ از تورنمنت‌ها، این رویداد شامل چندین فعالیت جانبی دیگر نظیر یک مسابقه‌ی کازپلی، جلساتی برای گرفتن امضا، کارگاه‌های نقاشی و یک جشن نمایشی برای مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده