نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

مرحله مقدماتی مسابقات ESL One Hamburg 2019 بازی Dota 2 پایان یافت

تنها سه هفته‌ی دیگر تا شروع مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ باقی مانده است و براین‌اساس به‌زودی شاهد انتشار فهرست کامل تیم‌های حاضر در این رویداد خواهیم بود.

تورنمنت ESL One Hamburg 2019 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۵ آبان‌ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) برگزار می‌شود و تعداد ۱۲ تیم از مناطق اصلی برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری این رویداد به رقابت خواهند پرداخت. انتظار می‌رود که از ۷ تیم به‌طور مستقیم برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آید و تابه‌حال تنها نام تیم‌های Virtus.pro ،TNC Predator ،Vici Gaming و Ninjas in Pyjamas به این فهرست اضافه شده است. تیم Team Secret در رویداد سال گذشته ESL یعنی مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۸ و مسابقات ای‌اس‌ال وان بیرمنگام ۲۰۱۹ که آخرین رویداد ای‌اس‌ال به حساب می‌آمد، به قهرمانی رسید و حال بسیاری از طرفداران امیدوار هستند که این تیم اروپایی باری دیگر به میادین بازگردد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. بااین‌حال تیم سیکرت برای استراحت بیشتر، در اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC شرکت نمی‌کند و به‌این‌خاطر ممکن است حاضر به شرکت در این رویداد نیز نباشد.

تیم‌های Vikin.gg ،Fighting Pepegas ،Invictus Gaming و Geek Fam با پیروزی در مرحله‌ی مقدماتی مناطق اروپا، امریکای شمالی، جنوب‌شرقی آسیا و چین به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها راه پیدا کردند. با عنایت به تغییراتی که در فصل تازه در ترکیب تیم‌ها به وجود آمده، دنبال کردن تیم‌ها کار دشواری است. اگر از ترکیب این چهار تیم اطلاع ندارید باید بگوییم که تیم Vikin.gg بازیکنانی نظیر ولادیمیر "Chappie" کوزمنکو و پیتنر "bOne7" آرماند را در ترکیب دارد، تیم Fighting Pepegas تیم تازه‌ی جکی "EternaLEnVy" مائو به حساب می‌آید، تیم Invictus Gaming از هو "Kaka" لیانگزی تشکیل شده است و تیم Geek Fam خانه‌ی جدید کارلو "Kuku" پالاد محسوب می‌شود. تیم Gambit Esports نیز که همچنان آرتسیوم "fng" بارشاک را به‌عنوان کاپیتان در اختیار دارد، از طریق پیروزی در مسابقات Hamburg Invitational به ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ راه پیدا کرده است.

درحال‌حاضر فهرست تیم‌های حاضر در مسابقات ESL One Hamburg 2019 کامل نشده است و در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی سه تیم باقیمانده خواهیم بود. این تورنمنت اولین رویداد لَن پس از نقل‌وانتقالات بازیکنان به شمار می‌آید که پیش از اولین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 برگزار می‌شود؛ بنابراین مشاهده‌ی عملکرد تیم‌ها در این رویداد خالی از لطف نخواهد بود. درحال‌حاضر تکلیف برنده‌ی براکت اروپایی و براکت امریکایی مسابقات Midas Mode 2 مشخص شده است و در روزهای آتی پرونده‌ی این رویداد پس از قهرمانی یکی از تیم‌ها در براکت آسیایی بسته خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن پیگیری کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده