نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Resident Evil 9 به این زودی‌ها منتشر نمی‌شود

یکی از اینسایدرهای سرشناس ادعا کرد که کپکام پیش از Resident Evil 9 به‌سراغ معرفی و انتشار نسخه دیگری از مجموعه خواهد رفت.

گفته می‌شود که بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در دست تولید قرار دارد و تا زمان عرضه طولانی‌ترین چرخه توسعه در میان تمام نسخه‌های مجموعه را سپری خواهد کرد. گزارش‌های پیشین حاکی از این بودند که این نسخه بیشترین بودجه را در بین بازی‌های رزیدنت ایول خواهد داشت. بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا کپکام می‌خواهد رزیدنت ایول ۹ را به تأخیر بیندازد تا زمان بیشتری را به تولید این بازی اختصاص دهد.

یکی از اینسایدرهای سرشناس اخیرا جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil 9 را فاش کرد. داسک گولم براساس شنیده‌های خود در ماه‌های اخیر ادعا کرد که این بازی به‌شکل داخلی به تعویق افتاده است. این اینسایدر خوش‌سابقه در گزارش‌های قبلی اعلام کرد که رزیدنت ایول ۹ برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، اما اکنون می‌گوید که بازی با تأخیر مواجه شده است و هیچ اطلاعات موثقی از زمان معرفی این نسخه در دست نیست.

همان‌طور که Dusk Golem اعلام کرد، این احتمال وجود دارد که شرکت Capcom پیش از Resident Evil 9 دست به معرفی و انتشار نسخه دیگری از مجموعه بزند. این اینسایدر می‌گوید با اینکه شواهدی در این زمینه وجود دارد، نمی‌تواند به‌طور قطع این موضوع را تأیید کند. شایعاتی مبنی‌بر کار کپکام روی پنج نسخه از رزیدنت ایول به گوش می‌رسند. فعالیت‌های اخیر این شرکت نیز نشان می‌دهند که ریمیک Resident Evil 5 زودتر از انتظار معرفی می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده